اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‎وگو با فارس مطرح شد

گلایه قهرمان پرش ارتفاع ایران از عدم احداث پیست تارتان در بوشهر

قهرمان بوشهری پرش ارتفاع ایران که برای انجام تمرینات خود به بوشهر آمده گلایه‌هایی از وضعیت زمین مناسب و دیگر مشکلات ورزشی در بوشهر دارد.

گلایه قهرمان پرش ارتفاع ایران از عدم احداث پیست تارتان در بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، قهرمان پرش ارتفاع ایران که پس از  18 سال توانست رکورد پرش ارتفاع ایران را ارتقاء دهد این روزها به علت سردی هوای پایتخت به دیار خود برگشته تا در هوای مساعد شهر و دیار خودش تمریناتش را برای حضور در انتخابی مسابقات آسیایی که آذر ماه در تهران برگزار می‌شود، آماده کند.

امین حسین زاده‌رهبر گفت: از سال 77 که وارد این ورزش شدم با مشکلات متعددی نظیر نبود پیست تارتان روبه‌رو هستم که به طور یقین نسل آینده با دیدن چنین وضعیتی با مشکلات موجود کنار نخواهد آمد و با بی‌انگیزگی خیلی زود قید این ورزش را می‌زنند.

حسین‌زاده رهبر افتخارآفرین بوشهری این روزها سخت با مشکلات دست و پنجه نرم می‌کند و  از نبود جایگاه مناسب برای تمرین سخن به زبان می‌آورد و می‌گوید با وعده 6 ماهه که در مورد احداث پیست تارتان داده شده حال دو سال از وعده احداث پیست تارتان می‌گذرد ولی هنوز خبری از احداث آن نیست.

حسین‌زاده‌رهبر در اظهار نظری جالب از سرمربی روسی‌اش می‌گوید که سال گذشته ساختمان تربیت بدنی را در بوشهر دیده است به وی گفته  که چطور با عدم وجود پیست تارتان در شهر شما اداره کل تربیت بدنی ساختمانی با این عظمت دارد و وقتی که دومیدانی در شهر مکان مناسب برای تمرین را ندارد ساختمان به این بزرگی چه کارایی دارد.

قهرمان پرش ارتفاع کشور در ادامه از مشکلاتش برای تمرین در بوشهر شهر می‌گوید: که در سطح شهر فقط سالن پایگاه قهرمانی در مجموعه استادیوم شهید بهشتی را برای تمرین در اختیار دارد و برای استفاده از پیست تارتان باید با وجود دوری مسافت به دانشگاه آزاد بوشهر برود که در برخی روزها با تعطیل شدن دانشگاه در این پیست هم نمی‌تواند تمرین کند.

قهرمان دوومیدانی کشور در ادامه می‌گوید: مسئولان می‌گویند که در حال حاضر به علت نبود اعتبار مورد نیاز در بوشهر و حتی در کشور امکان احداث پیست تارتارن وجود ندارد ولی چطور است که بندر ترکمن در دو هفته گذشته پیست تارتان آن به افتتاح و بهره‌برداری می‌رسد.

حسین‌زاده‌رهبر گفت: از سال 77 که وارد این ورزش شده‌ام با مشکلات متعددی نظیر نبود پیست تارتان روبه‌رو هستم که به طور یقین نسل آینده با دیدن چنین وضعیتی با مشکلات موجود کنار نخواهد آمد با بی‌انگیزگی خیلی زود قید این رشته را می‌زنند.

وی در مورد مشکلات دو و میدانی اظهار داشت: به نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولان مربوطه نیز رجوع کرده‌ام ولی تاکنون گره‌ای از مشکل ما را باز نکرده است.

حسین‌زاده‌رهبر در پایان گفت: از مسئولان تربیت بدنی مبلغ 11 میلیون تومان طلبکارم که تاکنون موفق به وصول آن نشده‌ام و با هزینه شخصی تمریناتم را پیگیری می‌کنم و مایه تاسف است که در استان بوشهر با وجود اینکه این روزها شاهد موفقیت‌های چشمگیر جوانان آن در فوتبال و فوتبال ساحلی در عرصه ملی هستیم با وجود منابع عظیم نفت و گاز، گمرک ورزش بوشهر همواره با مشکل همراه باشد.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول