اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات دو صحرانوردی بانوان

دوومیدانی‌کاران صحرانورد بانوی اصفهانی قهرمان کشور شدند

در بخش تیمی مسابقات دو صحرانوردی بانوان کشور بزرگسالان اصفهان با 16 امتیاز اول شد.

دوومیدانی‌کاران صحرانورد بانوی اصفهانی قهرمان کشور شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مسابقات دو صحرانوردی بانوان کشور در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان در جزیره هرمز با حضور بهزادی نائب رئیس فدراسیون دوومیدانی، برگزار شد

در این مسابقات  آناهیتا سلطانی در رده جوانان و پریسا عرب در رده سنی بزرگسالان به مقام قهرمانی صحرانوردی کشور دست یافتند.

در بخش جوانان که با حضور 42 دونده در مسافت شش کیلومتری برگزار شد، آناهیتا سلطانی از البرز زودتر از سایرین از خط پایان گذشت و به مقام نخست رسید، مریم موسویان از کهگیلویه و بویراحمد دوم و بهاره جهان تیغ از خراسان رضوی سوم شدند.

در بخش تیمی جوانان نیز همدان با 11 امتیاز اول شد و استان‌های فارس و البرز به ترتیب با 21 و 30 امتیاز جایگاه دوم و سوم را از آن خود کردند.

در بخش بزرگسالان نیز که در مسافت هشت کیلومتر و با حضور 36 دونده برگزار شد، پریسا عرب از استان مرکزی به مقام نخست رسید و زهرا علی اکبری از اردبیل و ثریا کریم‌زاده از اصفهان مقام های دوم و سوم را از آن خود کردند.

در بخش تیمی بزرگسالان هم اصفهان با 16 امتیاز اول شد و مقام‌های دوم و سوم به فارس با 22 امتیاز و خراسان رضوی با 27 امتیاز رسید.

مسابقات دو صحرانوردی در رده جوانان (متولدین11/10/72به بعد) به مسافت شش کیلومتر و در رده بزرگسالان به مسافت هشت کیلومتر برگزار شد و به تیم‌های اول تا سوم کاپ قهرمانی و به نفر اول تا سوم حکم قهرمانی اهدا شد.

گفتنی است در این رقابت‌ها 14 استان شرکت کردند که با جمع تعداد مربیان و سرپرستان تیم‌ها در مجموع 120 نفر در این رقابت‌ها فعالیت کردند.

انتهای پیام/63020/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول