اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان قشم خبر داد

برگزاری اردوی تیم ملی دوومیدانی در رمچاه قشم

رئیس اداره ورزش و جوانان قشم گفت: پنج تن از ملی پوشان تیم دوومیدانی کشورمان جهت حضور در اردوی آماده سازی یک ماهه به جزیره قشم وارد شدند.

برگزاری اردوی تیم ملی دوومیدانی در رمچاه قشم

محمدمهدی جهانبخش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قشم با بیان اینکه پنج تن از ملی پوشان تیم دوومیدانی کشورمان جهت حضور در اردوی آماده سازی یک ماهه به جزیره قشم وارد شدند، اظهار داشت: این اردو با هدف آماده سازی دوومیدانی‌کاران در بخش پرتاب‌ها برای حضور هر چه بهتر در بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی برگزار می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان قشم بیان داشت: اردونشینان تمرینات آماده سازی خود را زیر نظر عباس صمیمی پیگیری خواهند کرد و بنده نیز به عنوان سرپرست، ملی پوشان را همراهی خواهم کرد.

جهانبخش یادآور شد: این اردو در مجموعه ورزشی خلیج فارس رمچاه قشم در کنار سواحل نیلگون خلیج فارس برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: محمد صمیمی، کاوه موسوی، مهران خورند، محمود صمیمی و علیرضا مهرصفوتی ورزشکاران حاضر در این اردو هستند.

جهانبخش در مورد اردوی ملی پوشان دوومیدانی در جزیره قشم یادآور شد: در حال حاضر جزیره قشم بهترین شرایط آب و هوایی را برای برگزاری اردوهای دوومیدانی در آستانه بازی‌های آسیایی دارد، ضمن اینکه برنامه‌ریزی مناسب در جزیره انجام و امکانات خوبی برای دوومیدانی کاران کشور فراهم شده و ورزشکاران می‌توانند شرایط خوبی را در جزیره از نظر بدنی پیدا کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان قشم خاطرنشان کرد: مسئولان وزارت ورزش کشور با توجه به شرایط برگزاری مساعد آب و هوایی در جزیره قشم و امکان برگزاری اردوهای مختلف تیم‌های ورزشی انتظار می‌رود با توسعه زیرساخت‌ها و فضاهای ورزشی در جزیره زیبای قشم شرایط برگزاری این گونه اردوها را بیش از پیش فراهم کنند.

انتهای پیام/88001/ح20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول