اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‎فقیه در تیپ 12 قائم (عج):

تعالیم قرآنی در جامعه بیشتر ترویج شود

مسئول نمایندگی ولی‎فقیه در تیپ 12 قائم (عج) سمنان گفت: قرآن معجزه‌ای بی‌بدیل برای ما مسلمانان و البته برای دیگر مردم دنیاست و تعالیم قرآنی باید در جامعه بیشتر ترویج شود.

تعالیم قرآنی در جامعه بیشتر ترویج شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابوالفضل راسخی پیش از ظهر امروز در جمع رزمندگان تیپ 12 قائم (عج) سمنان بیان کرد:‌ قرآن این گنجینه الهی که خداوند متعال ما را به  توجه و تأمل در آیات آن سفارش کرده است.

وی افزود: باید توجه داشت اگر انس ما نسبت به کلام الهی از روی تدبر باشد، دل از زنگار دنیا و زرق و برق آن خارج پاک می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی‎فقیه در تیپ 12 قائم (عج) سمنان اضافه کرد: توسل و تمسک به کلام الهی اگر از روی معرفت و اخلاص باشد، راه‌گشای بسیاری از گره‌های کور زندگی است.

راسخی بیان کرد: چنان که می‌بینیم ائمه و بزرگان ما وقتی در موضوعی به بن بست می‌رسیدند با تلاوت گفته‌های خداوند گره از بسیاری مسائل می‌گشودند.

وی گفت: تلاوت قرآن کریم بدون درک ظرائف آن هر چند باز هم نزد حضرت حق بدون اجر نیست؛ اما خاصیت بندگی است که در هنگام ارتباط با معبود با تمام وجود و با حضور قلب کلامش را به گوش جان بشنویم و از اینکه لایق شنیدن کلامش شدیم به خود ببالیم که اگر جز این باشد بی‌احترامی به معبود مهربان است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 12 قائم (عج) سمنان در ادامه از اهتمام پاسداران تیپ 12 قائم (عج) سمنان در تلاوت قرآن و اجرای فرامین آن در زندگی تقدیر کردند.   

انتهای پیام/2249/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول