اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر راهداری همدان خبر داد

اسکان 300 مسافر در راهدارخانه‌های استان همدان

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان همدان از اسکان 300 مسافر در راهدارخانه‌‌های استان همدان خبر داد.

اسکان 300 مسافر در راهدارخانه‌های استان همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، محمد رودباری اظهار کرد: با ورود به جبهه بارشی از اواخر وقت چهارشنبه به استان همدان 470 نفر راهدار با 273 دستگاه ماشین‌آلات در 32 پایگاه راهداری عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی راه‌ها را در طول 5 هزار و 400 کیلومتر از راه‌های استان همدان آغاز کردند.

وی افزود: در این مدت حدود 12 میلیون متر مکعب حجم برفی که از سطح راه‌ها پاک‌سازی شده است.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان همدان بیان داشت: 7 هزار و 600 تن شن و نمک نیز در سطح راه‌های استان به منظور یخ‌زدایی سطح راه‌ها و بالا بردن ایمنی برای خودروهای عبوری پخش شده است.

وی ادامه داد: طی این مدت به 900 دستگاه خودرویی که به هر دلیل در سطح راه‌ها متوقف شده بودند کمک‌رسانی و بیش از 300 نفر مسافر را در راهدارخانه‌ها اسکان داده شدند.

رودباری تصریح کرد: در حال حاضر و بنا به گزارش ادارات راه و شهرسازی استان همدان اکثر راه‌های روستایی استان باز و در حال حاضر تمام محورهای اصلی و فرعی استان نیز باز بوده و تردد در آنها جریان دارد.

وی اضافه کرد: هم اکنون گردنه اسدآباد، گردنه همه‌کسی در محور همدان ـ سنندج و گردنه گرین در محور نهاوند ـ نورآباد دارای کولاک زمینی مقطعی است.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان همدان در پایان خاطرنشان کرد: به تمام رانندگان توصیه می‌شود چنانچه قصد عبور از محورهای استان همدان را دارند حتماً با خود زنجیر چرخ به همراه داشته باشند که در هنگام برخورد با کولاک با مشکلی مواجه نشوند.

انتهای پیام/89006/ی/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول