اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش اسدآباد خبر داد

برگزاری مراسم تجلیل از خیرین مدرسه‌ساز در اسدآباد

مدیر آموزش و پرورش اسدآباد گفت: در راستای تشویق و ترغیب انجام کارهای خیرخواهانه و مدرسه‌سازی، خیرین مدرسه‌ساز شهرستان اسدآباد تجلیل می‌شوند.

برگزاری مراسم تجلیل از خیرین مدرسه‌ساز در اسدآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، جعفر دهبانی‌بصیر پیش از ظهر امروز در شورای آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد با بیان اینکه 500 خیر مدرسه‌ساز در سطح شهرستان وجود دارد، اظهار داشت: خیرین مدرسه‌ساز شهرستان اسدآباد پارسال 175 میلیون تومان به آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد کمک کردند.

وی با اشاره به اینکه از 175 میلیون تومان مبلغ 95 میلیون تومان کمک نقدی و مابقی به صورت زمین به آموزش و پرورش شهرستان اهدا شده است، افزود: همچنین مبلغ 500 هزار تومان  توسط  فرهنگیان از طریق حقوق آنان کسر و در راستای مدرسه‌سازی استفاده می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد از واگذاری 17 مدرسه در روستاهای شهرستان خبر داد و گفت: این مدارس بلااستفاده هستند که آمادگی واگذاری به صورت فروش هستند.

وی با اشاره به اینکه هفته شورای آموزش و پرورش از 24 آذرماه شروع می‌شود، افزود: به مناسبت این هفته یک مراسم نمادین در یکی از مدارس شهرستان برگزار و اهداف و فعالیت‌های این شورا را تشریح خواهیم کرد.

دهبانی‌بصیر همچنین افزود: یکی دیگر از برنامه‌های این هفته بازدید اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان از مدارس شهرستان خواهند بود.

وی از آغاز هفته سوادآموزی از اول دی ماه خبر داد و گفت: بر اساس سرشماری سال 90 و خوداظهاری مردم 5 هزار و 491 نفر در سطح شهرستان اعلام بی‌سوادی کردند.

مدیر آموزش و پرورش اسدآباد در پاسخ به سئوال خبرنگاران مبنی بر استفاده از بخاری چکه‌ای در مدارس شهرستان گفت: ما در سطح مدارس شهرستان هیچ‌گونه بخاری چکه‌ای نداریم.

وی افزود: در مدارس اسدآباد از بخاری کاربراتوری استفاده می‌شود که ما به مدیران اعلام کرده‌ایم در صورت نیاز به این بخاری‌ها درخواست ارائه دهند.

دهبانی‌بصیر در زمینه برگزاری امتحانات نیز تصریح کرد: با توجه به اینکه امتحانات نهایی به صورت سراسری برگزار می‌شود و در صورت بارش برف، باران و برودت هوا این امتحانات تعطیل نخواهد شد.

امام جمعه اسدآباد نیز با بیان اینکه روستاهای شهرستان اسدآباد نیاز اساسی به خانه‌های عالم دارند، اظهار داشت: در صورت توافق و تفاهم‌نامه‌ای بین سازمان تبلیغات و آموزش و پرورش 17 مدرسه واگذاری برای خانه‌های عالم استفاده شوند.

حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد با اشاره به سالروز حماسه 9 دی، گفت: مردم در پی فتنه سال 88 در دی‌ ماه حماسه بزرگی در دفاع از اسلام و نظام آفریدند که نباید از آن غافل شد.

وی افزود: مردم با این حماسه‌آفرینی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را در برابر تهدیدات دشمنان واکسینه کردند.

انتهای پیام/89008/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول