اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور مطرح کرد

ثبت مجموعه خیرین مدرسه‌ساز کشور در 700 شهر جدید

رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور گفت: در 550 شهرستان این مجموعه عظیم به ثبت رسیده است و به یاری خداوند در آینده نیز در 700 شهرستان این مجموعه را موجودیت خواهیم داد.

ثبت مجموعه خیرین مدرسه‌ساز کشور در 700 شهر جدید

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمدرضا حافظی پیش از ظهر امروز در نهمین گردهمایی روسای مجامع خیرین مدرسه‌ساز کشور در شهر قم با اشاره به اینکه 16 سال از زمان تأسیس این مجمع می‌گذرد، گفت: خداوند را شاکریم که عنایت خاصی شامل حال حاضرین این مجمع شده است و با هر گردهمایی که صورت می‌گیرد انرژی ما در این راه بیشتر می‌شود.

وی با بیان اینکه دنیا و آخرت ما بستگی به این حرکت دارد، خاطرنشان کرد: حرکت ما حرکتی است که در سطح کشور افتخار به وجود آورده است و باید به یاری خدا در این راه پربارتر حرکت کنیم.

رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور با اشاره به اینکه امروز حرکت منسجم مردمی را در مدرسه سازی شاهدیم، تصریح کرد: در وضعیت موجود که ظلم و ستم جهان را فرا گرفته است، ما در سایه امنیت هر روز در گوشه‌ای از کشور جمع می‌شویم و برای تعلیم و تربیت کشور برنامه‌ریزی می‌کنیم.

این مسئول با بیان اینکه دشمن نباید نگران بمب اتم باشد؛ بلکه باید نگران حضور مردم در این مجمع باشد، اذعان داشت: هر کلاسی که ایجاد می‌شود قدرتش از بمب اتم بیشتر است البته نه در خراب کردن بلکه در سازندگی.

حافظی با اشاره به اینکه نخستین خیر بعد از انقلاب امام راحل (ره) بودند، بیان کرد: امام (ره) فرمودند که تمام کشور باید مدرسه شود و هم اکنون در روستاها و شهرهای کشور آثار پربرکت حضور مردم در امر مدرسه سازی کاملا مشهود است.

وی با بیان اینکه منظور از این نشست پیدا کردن راهکاری برای آینده است گفت: در 550 شهرستان این مجموعه عظیم به ثبت رسیده است و به یاری خداوند در آینده نیز در 700 شهرستان این مجموعه را موجودیت خواهیم داد.

انتهای پیام/2258/ذ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول