اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دردل یک فعال ورزشی با استاندار بوشهر

ورزش بوشهر در انتظار رنسانس

مدیرعامل باشگاه توحید بوشهر با بیان اینکه ورزش بوشهر در انتظار رنسانس است، گفت: آنقدر در این چند ماه بی‌مهری و مسائل ناراحت‌کننده دیده‌ام که اگر بخواهم حرف بزنم شهر به‌هم می‌ریزد.

ورزش بوشهر در انتظار رنسانس

احمد چاهکوتاهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر از وضعیت موجود ورزش استان بوشهر انتقاد کرد و خواستار رسیدگی استاندار جدید بوشهر به این موضوع شد.

وی گفت: 2 سال با مشقت و سختی فراوان تیم‌داری کردیم، منتی هم نداریم به عشق شهدای مسجد توحید بوده و بها دادن به جوانان شهرمان اما این دلیل نمی‌شود در مقابل نامهربانی‌ها سکوت کنیم.

وی ادامه داد: یک تیم در لیگ دسته سه کشور، یک تیم در لیگ امیدهای کشور و تمامی رده‌های پایه را در سطح استان اداره کرده‌ایم بزرگسالان ما در دسته سوم با قراردادهای 500 هزار تومانی و 2 میلیون تومانی بازی کردند که برای ما افتخار است، اما در طول یک سال گذشته اتفاقاتی را شاهد بوده‌ایم که جای تأسف دارد، اداره کل ورزش و جوانان و شخص آقای جمشیدی به تمام نمایندگان ورزش استان کمک مالی کردند اما به ما که رسید اختلافات شخصی دوستان گل کرد.

مدیرعامل توحید ادامه داد: اگر آقایان با شخص محمد دوانی مشکل داشته باشند گناه بیش از یکصد فوتبالیستی که در باشگاه ما توپ می‌زنند چیست، چرا باید این همه تناقض و بی‌مهری مختص یک باشگاه باشد، آخر کجای انصاف است که به تیم هم رده ما کمک شود اما باشگاهی که در لیگ سه و لیگ یک امیدهای کشور تیم‌داری کرده مبلغی کمک شود که قابل گفتن هم نباشد.

وی خطاب به مدیرکل ورزش و جوانان بوشهر گفت: آقای جمشیدی با شخص دوانی مشکل داشتید، بازیکنان امید ما که در لیگ یک کشور آبروداری کردند مستحق این برخوردها نبودند.

چاهکوتاهی که به شدت از بعضی تبعیض‌های موجود در ورزش بوشهر گلایه داشت، گفت: امثال کمال صالح احمدی معاون اداره کل ورزش و جوانان را ستایش می‌کنم این مرد همیشه با برخوردهای محبت‌آمیزش به ما روحیه می‌داد اما به نظر می‌رسید آقای جمشیدی مدیرکل ورزش و جوانان نام تیم ما را که می‌شنید فکر می‌کرد ما اجنبی هستیم، نه آقا من از خانواده‌ای کاملاً ورزشی هستم، برادرم سال‌ها در ایرانجوان و شاهین فوتبال کرد و دست آخر هم پای خود را در فوتبال از دست داد، آنقدر در این چند ماه بی‌مهری و مسائل ناراحت‌کننده دیده‌ام که اگر بخواهم حرف بزنم شهر به هم می‌ریزد.

وی استاندار جدید و بومی بوشهر را خطاب قرار داد و تصریح کرد: شکر خدا بعد از سال‌ها یک بومی به استانداری بوشهر رسید، آقای سالاری شما که از جنس مردم همین استانی، تمجید بیهوده نمی‌کنم مدیریت شما در وزارت نفت و دیگر نهادها را افراد مختلف مورد تمجید قرار داده‌اند، ورزش استان و بخصوص فوتبال بوشهر منتظر یک رنسانس است، همین ابتدای ورودتان به حرف دل ورزشی‌ها و باز هم تأکید می‌کنم فوتبالی‌ها گوش دهید و تنها عشق مردم این استان زرخیز را به سر و سامان برسانید.

چاهکوتاهی در پایان خاطرنشان کرد: زمان حضور امثال حاج حسین وردیانی را در نظر بگیرید که ورزش ما با وجود ایشان و امثال دکتر رضوی، حاج محمد دمشقی و ... چه وضعیت مطلوبی را داشت و اکنون در شرایطی چه به سر می‌برد.

انتهای پیام/66006/ر40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول