اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مجری نمایشگاه سوغات و صنایع‌دستی قم تاکید کرد

لزوم نمایش دستاوردهای قم در نمایشگاه سوغات و صنایع‌دستی

مجری نمایشگاه سوغات و صنایع‌دستی در قم گفت: لازم است دستاوردهای قم را در عرصه‌های گوناگون در قالب نمایشگاه صنایع‌دستی که هم‌اکنون برپاست به معرض نمایش بگذاریم.

لزوم نمایش دستاوردهای قم در نمایشگاه سوغات و صنایع‌دستی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمدمهدی عبدی‌مجری امروز در نشستی خبری با بیان اینکه در حال حاضر 50 غرفه و 2 سیاه چادر در این نمایشگاه پذیرای علاقه‌مندان به صنایع‌دستی سراسر کشور هستند، گفت: در آینده نزدیک نمایشگاهی در ابعاد بزرگ‌تر و وسیع‌تر برگزار خواهد شد.

وی افزود: هدف از برگزاری این نمایشگاه ارائه صنایع‌دستی و سوغاتی‌های استان‌های مختلف کشور با محوریت صنایع‌دستی قم است.

مجری برگزاری نمایشگاه سوغات و صنایع‌دستی در قم خاطرنشان کرد: قم از این نظر ظرفیت‌های مختلفی دارد و می‌توان با بهره‌گیری از این آمادگی‌ها نمایشگاه‌هایی با حضور همه استان‌ها داشته باشیم.

وی با بیان اینکه گروه‌های موسیقایی سنتی و آیینی در قم مشغول به کار هستند، گفت: از این ظرفیت‌ها نیز می‌توان به خوبی در برگزاری نمایشگاه‌های آینده استفاده کرد.

عبدی با اشاره به همکاری با سازمان تبلیغات به منظور برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب در قم عنوان کرد: این کار به شیوه‌ای جدید و با رویکردهای نوین در تهران انجام شده و درخواست برگزاری آن در قم هم داده شده است.

حمید قاسمی از دیگر مجریان برگزاری این نمایشگاه هم در این نشست ضمن تشکر از شهردار منطقه یک قم به دلیل همکاری در برگزاری نمایشگاه سوغات و صنایع‌دستی گفت: در پایان نمایشگاه از مدیران شهرداری منطقه تقدیر خواهد شد.

وی ادامه داد: استقبال مردم و حمایت مسئولان عاملی خواهد بود که بتوانیم نمایشگاه‌هایی بزرگ‌تر و با حضور استان‌های بیشتر را در قم شاهد باشیم.

مجری نمایشگاه سوغات و صنایع‌دستی در قم اظهار داشت: این نمایشگاه از پنجم آذرماه دایر شده و تا 15 این ماه ادامه خواهد داشت و علاقه‌مندان می‌توانند همه روزه از ساعت 10 تا 21 به بوستان هاشمی مراجعه و از غرفه‌های مختلف این نمایشگاه بازدید کنند.

وی تصریح کرد: برپایی جشنواره شب یلدا را هم در دستور کار داریم و چنانچه مسئولان مکان مناسبی مانند نمایشگاه دائمی را در اختیار ما قرار دهند می‌توانیم به بهترین نحو این جشنواره را برگزار کنیم.

انتهای پیام/78004/م40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول