اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تهران در مجلس:

مرحوم «خلیل عمرانی» شاگردان زیادی برای ادبیات انقلاب پرورش داد

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: مرحوم خلیل عمرانی در عمر کوتاه خود شاگردان زیادی در ادبیات انقلاب اسلامی پرورش داد که امروز در جامعه برجسته هستند.

مرحوم «خلیل عمرانی» شاگردان زیادی برای ادبیات انقلاب پرورش داد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مجتبی رحماندوست پیش از ظهر امروز در نخستین سالگرد درگذشت شاعر انقلابی خلیل عمرانی با قدردانی از دست‌اندرکاران برگزاری این مراسم به ویژگی‌های شاعر آئینی و انقلابی مرحوم خلیل عمرانی پرداخت و اظهار کرد: خلیل عمرانی دارای شاخص ولایتمداری، انقلابی و اسلامی بود که نقش ویژه‌ای در ارائه شعرهای انقلابی داشت.

وی با بیان اینکه این شاعر سرمایه مهمی در کشور محسوب می‌شود، افزود: مرحوم خلیل عمرانی به عنوان الگوی نسل جوان به ویژه در عرصه شعر معرفی کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مرحوم عمرانی شاگردان زیادی تربیت کرد که اکنون این شاگردان افکار و اندیشه وی را دنبال می‌کنند و نام نیک مرحوم عمرانی را جاودانه ساختند.

رحماندوست بر نامگذاری مکانی به نام مرحوم عمرانی تاکید کرد و گفت: برای زنده نگه داشتن یاد و خاطر این شاعر آیینی نامگذاری برخی مکان‌ها در این استان موثر است.

وی با قدردانی از دست‌اندرکاران برگزاری این مراسم افزود: خلیل عمرانی باید بیش از پیش به جامعه هنرمندی معرفی شود تا هنرمندان به ویژه شاعران با آثار ارزشمند این شاعر انقلابی آشنا شوند.

این نویسنده بزرگ کشور افزود: تعهد انقلابی در هنر این شاعر متبلور بود به‌گونه‌ای که با شعرهای خود انقلاب و ولایت را معرفی می‌کرد.

رحماندوست تصریح کرد: آثار این شاعر انقلابی کشور باید در کتابخانه‌ها، مجالس و محافل تبیین شود تا مردم بیشتر با آثار این مرحوم آشنا شوند.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول