اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کمیته برنامه‌ریزی کهگیلویه صورت گرفت

توزیع بیش از 5 میلیارد تومان اعتبار ماده 180 بین دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه

در کمیته برنامه‌ریزی کهگیلویه، 5 میلیارد و 409 میلیون و یک‌صد هزار تومان اعتبار از محل ماده 180 بین دستگاه‌های اجرایی توزیع شد.

توزیع بیش از 5 میلیارد تومان اعتبار ماده 180 بین دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، کمیته برنامه‌ریزی با هدف توزیع اعتبارات از محل ماده 180 بین دستگاه‌های اجرایی شهرستان کهگیلویه پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات فرمانداری دهدشت تشکیل جلسه داد.

در این نشست که مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان حضور داشتند، 5 میلیارد و 409 میلیون و 100 هزار تومان اعتبار بین دستگاه‌های اجرایی توزیع شد.

ابراهیم جعفری با اشاره به شرایط اقتصادی کشور، در مقایسه نسبی وضعیت اعتبارات نسبت به سال‌های گذشته اظهار داشت: عدم مطالعه قبل از اجرا در برخی پروژه‌های شهرستان باعث دورریز اعتبارات دولت شده است.

فرماندار کهگیلویه خواستار اعمال نظارت دقیق و مستمر مدیران بر کار ناظران پروژه‌ها شد و اذعان داشت: برای اجرای پروژه‌های عمرانی ناظران پاک‌دست و قوی انتخاب کنید.

مدیر ارشد اجرایی کهگیلویه با ابراز گله از کوتاهی مدیران شهرستان نسبت به ارائه گزارش عملکرد به فرمانداری، با بیان اینکه این گزارش در سنجش مدیران تأثیر دارد، ابراز داشت: به رغم تأکیداتی که در این زمینه داشته‌ایم ادارات و نهادها عملکرد خود را گزارش نمی‌دهند.

رئیس کمیته برنامه‌ریزی کهگیلویه، تحویل میزان پیشرفت فیزیکی پروژه‌های عمرانی را نیز در تعیین تکلیف وضعیت عمرانی شهرستان مؤثر خواند و افزود: هیچ پروژه‌ای تا زمان رفع معارضات دولتی و مردمی نباید در کمیته برنامه‌ریزی مطرح شود.

جعفری توزیع اعتبارات از محل ماده 180 را بر اساس شاخص‌های پروژه‌ای دانست و تصریح کرد: این میزان اعتبار بر اساس 9 شاخص در راستای ارتقای شاخص‌های کمتر از سطح متوسط کشوری بودند، توزیع می‌شود.

به گفته جعفری اعتبارات ماده 180 در شاخص‌های راه، مسکن روستایی، آب روستایی، بهداشت و سلامت روستایی شامل خانه بهداشت و مراکز بهداشتی و درمانی، فرهنگ و هنر هزینه خواهد شد.

انتهای پیام/82016/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول