اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی جشنواره برق و کامپیوتر جهاد دانشگاهی کرمانشاه:

کرمانشاه میزبان نخستین جشنواره کارآفرینی برق و کامپیوتر در منطقه غرب است

دبیر اجرایی جشنواره کارآفرینی برق و کامپیوتر جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه گفت: این جشنواره در روزهای 27 لغایت 28 آذرماه سال‌ جاری برگزار می‌شود و تاثیرگذارترین فناوری در کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری فناوری اطلاعات است.

کرمانشاه میزبان نخستین جشنواره کارآفرینی برق و کامپیوتر در منطقه غرب است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، شهریار فرهنگ صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در استان کرمانشاه اظهار داشت: پارک علم و فناوری جشنواره کارآفرینی برق و کامپیوتر و کاربرد آن در صنعت، خدمات و کشاورزی را برگزار می‌کند.

وی تصریح کرد: این جشنواره که در روزهای 27 لغایت 28 آذرماه سال‌ جاری برگزار می‌شود تاثیرگذارترین فناوری در کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری فناوری اطلاعات است.

دبیر اجرایی جشنواره کارآفرینی برق و کامپیوتر جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه، رویکرد این جشنواره را ارتقای فناوری اقتصاد بومی استان اعلام کرد و گفت: پیش‌‌بینی ما این است که با این جشنواره رشد اقتصادی استان را دو درصد افزایش دهیم.

فرهنگ خاطرنشان کرد: فناوری اطلاعات در خصوص فروش محصولات کشاورزی سهم بسزایی را ایفا کرده و به عرضه مستقیم محصول به دور از وجود واسطه‌ها کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه، این جشنواره منسجم‌ترین برنامه هفته پژوهش و فناوری در استان است گفت: اولویت نخست این اقدام تاکید بر روی اقتصاد بومی در منطقه غرب می‌باشد.

فرهنگ بیان داشت: تبلیغات برای پذیرش ایده‌ها به جشنواره از پانزده مهرماه لغایت پایان آبان‌ ماه سال‌ جاری شروع شده و تا موعد مقرر 123 طرح به این جشنواره ارسال شده است.

دبیر اجرایی جشنواره کارآفرینی برق و کامپیوتر جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه، بخش‌های مختلف جشنواره را چهار بخش معرفی کرد و ادامه داد: علاوه بر بحث تبلیغاتی دومین بخش جشنواره، مسابقه‌ای با هدف شناسایی طرح‌‌های کاربردی در حوزه فناوری است.

وی تصریح کرد: در بخش سوم جشنواره نمایشگاهی با هدف ارائه توانمندی‌ها در حوزه برق و کامپیوتر، بخش فن‌آفرینی در جهاد دانشگاهی استان برگزار خواهد شد.

فرهنگ، بخش چهارم این جشنواره را آموزش در حوزه کامپیوتر و برق خواند و گفت: آموزش‌‌‌های لازم در 14 دوره تخصصی به علاقمندان داده شده و تا پایان جشنواره ادامه خواهد داشت.

این مسئول، آشنایی با نانو فناوری، آشنایی با مدیریت مصرف انرژی در صنعت و کشاورزی و راه‌اندازی کسب و کار در حوزه برق و مخابرات را از اهداف این آموزش‌‌ها عنوان کرد.

دبیر اجرایی جشنواره کارآفرینی برق و کامپیوتر جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه یادآور شد: برپایی نمایشگاه که از مهم‌ترین بخش‌های جشنواره محسوب می‌شود در متراژ 2000 متر در قالب 60 غرفه در روزهای 27 و 28 آذرماه سال‌ جاری فعالیت خود را آغاز می‌کند.

وی از برنامه‌های جانبی نمایشگاه به نمایش مجموعه عکس‌های مرتبط با صنعت برق اشاره کرد و تاکید کرد: علاوه بر دادن فرم نظرسنجی به بازدیدکنندگان مشاوره‌‌های شغلی در ارتباط با برق و کامپیوتر به دوست‌داران این رشته به صورت رایگان داده می‌‌شود.

فرهنگ اذعان داشت: آیین اختتامیه این جشنواره در ظهر پنجشنبه 28 آذرماه سال‌‌جاری در محل سالن اتاق بازرگانی کرمانشاه برگزار شده و به 9 اثر برگزیده علاوه بر جوایز نفیس مجوز استخدام در پارک علم و فناوری استان نیز داده می‌شود.

انتهای پیام/2700/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول