اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز

رسولی به عنوان سرپرست فرمانداری آمل معارفه شد

سیدجعفر رسولی به عنوان سرپرست فرمانداری آمل معارفه شد.

رسولی به عنوان سرپرست فرمانداری آمل معارفه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، صبح امروز علیرضا یونسی سرپرست معاونت سیاسی استاندار مازندران  سید جعفر رسولی به عنوان سرپرست فرمانداری ویژه آمل معارفه شد.

شعبانعلی واحدی سرپرست پیشین فرمانداری ویژه آمل که از مردادماه امسال تصدی این پست را بر عهده داشت در سخنانی با اشاره به جایگاه تاریخی،علمی و فرهنگی شهرستان آمل با قدردانی از خانواده شهدا اظهار داشت: در تمام این مدت در خدمت شهرستان بودیم و زمانی که این پست را پذیرفتم به شرایط آن آگاهی داشتم ولی با روحیه بسیجی به شهرستان آمل آمدم.

وی با بیان اینکه عمر خدمتی کوتاه است،بیان کرد: در روز نخستی که برای این پست وارد شدم، عهد بستم اعتبار شهرستانی را ارتقا دهم.

واحدی با قدردانی از اصحاب رسانه شهرستان آمل با اعلام اینکه آمل دارای ظرفیت زیادی است و توان تبدیل شدن به پایتخت جهان اسلام را دارد،افزود: با دست خالی به این شهرستان آمدم اما از هیچ کوششی برای رفع مشکلات آن دریغ نداشتم.

سید جعفر رسولی سرپرست جدید فرمانداری آمل نیز در سخنانی با بیان اینکه مردم ولایتمدار شهر آمل در نظام اسلامی به برکت شهدا و نیروهای ایثار و جانبازان انتظارات زیادی دارند،گفت: با بهره‌گیری از تجارب پیشینیان تلاش خود را برای اعتلای شهرستان به کار می‌گیرم.

وی بیان داشت: پیگیری معضلات و دغدغه‌های مردم را سرلوحه کارهای خود قرار خواهم داد و با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های همه گروه‌های شهرستان پیشرفت و توسعه آمل را رقم می‌زنیم. 

انتهای‌پیام/86011/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول