اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور وزیر کشور

مراسم معارفه استاندار کردستان آغاز شد

مراسم معارفه استاندار کردستان با حضور وزیر کشور آغاز شد.

مراسم معارفه استاندار کردستان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، در این مراسم علاوه بر وزیر کشور، نماینده ولی‌فقیه در کردستان، مسئولین و اقشار مختلف مردم استان حضور دارند.

بعد از گذشت 100 روز از دولت تدبیر و امید عبدالمحمد زاهدی در جلسه هیئت دولت به عنوان استاندار کردستان انتخاب و مراسم تودیع و معارفه وی امروز در سنندج برگزار می‌شود.

عبدالمحمد زاهدی استاندار جدید کردستان دارای لیسانس علوم سیاسی و مدرک کارشناسی ارشد مدیریت دولتی است که از سال 60 به عنوان کارشناس وارد وزارت کشور شد‌ و سه سال در این پست خدمت کرد‌.

وی که سابقه استانداری در استان‌های ایلام، مرکزی و سیستان و بلوچستان را در کارنامه خود دارد، به مدت دو سال نیز مسئولیت امور استان‌های وزارت کشور را عهده‌دار بوده است.

زاهدی همچنین به مدت چهار سال و 6 ماه به عنوان معاون سیاسی استانداری سیستان و بلوچستان و نزدیک به هفت سال معاون سیاسی استانداری کرمانشاه بود.

آخرین سمت اجرایی که زاهدی عهده‌دار آن بوده، استانداری استان مرکزی در سال 84 و قبل از روی کار آمدن دولت نهم بوده است.

گفتنی است؛ وزیر کشور قبل از حضور در مراسم تودیع و معارفه استانداران قدیم و جدید کردستان دقایقی پیش با حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌شاهرودی، نماینده مقام معظم رهبری در کردستان دیدار کرد.

انتهای پیام/79001/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول