اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مردد بودن شورائیان در مکان‎یابی پارلمان محلی

هزارجریبی: شورا باید 20 سال آینده گرگان را ببیند/ کلاتی: نباید 20 سال از مردم دور شویم

یک عضو شورای اسلامی شهر گرگان در خصوص مکان‎یابی ساختمان جدید شورا گفت: شورا باید برنامه‎ریزی بلندمدت داشته باشد و 20 سال آینده گرگان را ببیند لذا بهترین مکان برای شورای جدید جنب پارک بانوان پشت بیمارستان صیاد شیرازی است.

هزارجریبی: شورا باید 20 سال آینده گرگان را ببیند/ کلاتی: نباید 20 سال از مردم دور شویم

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، نبی هزارجریبی صبح امروز در جمع اعضای شورای اسلامی شهر گرگان اظهار داشت: ساختمان شورا باید به عنوان چشم شهر گرگان باشد و نمای ظاهری و طبقات آن به چشم بخورد لذا احداث ساختمان شورا در شش طبقه می‎تواند نمادی در منطقه گرگان باشد و مردم به آن افتخار کنند.

وی تصریح کرد: در بحث مکان‎یابی ساختمان جدید شورا باید فضای پارک به منظور استراحت مردم لحاظ شود همچنین از امنیت لازم برخوردار باشد بنابراین مناسب‌ترین مکان می‎تواند جنب پارک بانوان باشد که دسترسی مردم به این مکان بسیار زیاد است.

این عضو شورای اسلامی شهر گرگان با بیان اینکه فضای آموزشی، شورایی، تصمیم‎گیری و ... باید در مجموعه ساختمان جدید در نظر گرفته شود، خاطرنشان کرد: این مشکل مردم نیست بلکه مشکل ما است که برنامه‎ریزی نداریم.

هزارجریبی با بیان اینکه در ساختمان جدید باید یک سالن 250 متری ویژه برای دعوت از مهمانان تعبیه شود، اظهار داشت: باید سوئیت‎های ویژه نیز برای مهمانان در نظر گرفته شود.

اکثر مراجعه‎کنندگان به شورا اقشار آسیب‎پذیر هستند/ کاری کنیم مردم یک عمر دعاگوی ما باشند

یک عضو شورای اسلامی شهر گرگان نیز با بیان اینکه خوب است شورا 20 سال آینده شهر را ببیند خطاب به هزارجریبی گفت: اما نباید 20 سال از مردم دور شویم، جانمایی شورای جدید جنب پارک بانوان برای دسترسی مردم مناسب نیست و امکان تسهیل رفت و آمد برای شهروندان به زودی در آن نقطه فراهم نمی‎شود.

علی کلاتی با بیان اینکه محل اداره دخانیات بهترین مکان برای ایجاد ساختمان شوراست، خاطرنشان کرد: آنجا وسط شهر است و از فاکتورهای لازم نیز برخوردار بوده و زمینه‎های آن فراهم است اما تغییر و تحولات در مدیران سبب شد تا این موضوع مسکوت بماند لذا شورا باید به عنوان نیروی موثر روند بهینه آن را پیگیری کند.

وی افزود: مکان مدنظر هزارجریبی برای تصمیم‎گیری و تصمیم‎سازی مطلوب است اما مردمی آنجا وجود ندارند، اکثر مراجعه‎کنندگان به شورا اقشار آسیب‎پذیر جامعه هستند لذا ما هر چقدر که راحت برای مردم برنامه‎ریزی کنیم آنها به راحتی نمی‎توانند به منتخبان خود دسترسی داشته باشند بنابراین باید کاری کنیم که مردم یک عمر دعاگوی ما باشند.

انتهای پیام/83001/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول