اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر تیم هیئت هندبال آمل بیان کرد

امیدوار به عملکرد مطلوب هندبالیست‌های آملی در لیگ

مدیر تیم هیئت هندبال آمل با اعلام اینکه چشم‌انتظار حمایت مسئولان هستیم،گفت: به عملکرد مطلوب و کسب نتیجه هندبالیست‌های آملی در لیگ دسته یک کشور امیدواریم.

امیدوار به عملکرد مطلوب هندبالیست‌های آملی در لیگ

حسن علمباز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل اظهار داشت: امسال با کنار هم آوردن هندبالیست‌های جوان،جویای نام و بومی سعی داریم بتوانیم دست به کارهای بزرگی بزنیم.

وی ابراز داشت: در نخستین هفته فصل جدید این رقابت‌ها که جمعه گذشته با شرکت 15 تیم در سه منطقه کشور کار خود را از سر گرفت توانستیم مقابل سازمان همیاری ارومیه با امتیاز 23 به نتیجه تساوی خانگی دست پیدا کنیم.

علمباز در آنالیز این بازی خاطرنشان کرد: رقیب از بازیکنان جوان و هماهنگ بهره گرفته که تمرینات زیادی را داشتند ولی ما به علت دیر بسته شدن ترکیب تیم نتوانستیم بازیکنان را به آمادگی لازم برسانیم ولی در مجموع دو تیم بازی رضایت‌بخشی را ارائه دادند ولی تا حدودی قضاوت داوران دچار ضعف بود.

رئیس هیئت هندبال آمل با اعلام اینکه این تیم به عنوان تنها نماینده استان‌های گیلان،گلستان و مازندران در شمال کشور در لیگ دسته یک است،از همگروهی با تیم‌های قدرتمندی همانند هیئت هندبال کردستان،سازمان همیاری ارومیه،پارسیان الکترونیک تهران و شهرداری تبریز در منطقه سوم این مسابقات اشاره کرد.

وی با قدردانی از حضور مسئولان شهری آمل در سالن 2 هزار نفری پیامبر اعظم(ص) این شهرستان و حمایت هندبالیست‌های این شهرستان در نخستین رویارویی‌شان،ابراز داشت: خسرو ابراهیم‌زاده رئیس شورای اسلامی شهر آمل و رئیس هیئت هندبال مازندران قول داده تا در رقابت‌های لیگ دسته یک هندبال نماینده مازندران در این مسابقات را تنها نگذارد و از لحاظ مالی نیز زمینه حمایت را برای این تیم مهیا کند.

انتهای پیام/86012/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول