اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس از بالا گرفتن دعوای هندبالی اصفهان و فدراسیون

می‌آبادی: به خاطر خصومت شخصی می‌خواهند مرا برکنار کنند

رئیس هیئت هندبال استان اصفهان معتقد است این هیئت بهترین عملکرد را طی سال‌‌های گذشته داشته اما رئیس فدراسیون هندبال به دلیل خصومت شخصی تصمیم به برکناری وی از مسئولیتش گرفته است.

می‌آبادی: به خاطر خصومت شخصی می‌خواهند مرا برکنار کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در پی رسانه‌ای شدن خبر نامه‌نگاری هیئت‌های هندبال سراسر کشور با وزارت ورزش و جوانان در خصوص برگزاری مجمع فوق‌العاده فدراسیون هندبال، فدراسیون‌نشینان پای هندبال اصفهان را به این ماجرا باز کردند تا دعوای دو طرف دوباره بالا بگیرد.

پس از روی کار آمدن کوزه‌گری در فدراسیون هندبال، بروز کنتاکت بین این فدراسیون با هندبال اصفهان که نزدیک به دو دهه توسط اصفهانی‌ها اداره می‌شد، قابل پیش‌بینی بود.

با وجود اختلاف نظر باشگاه‌های اصفهانی با فدراسیون، هیئت هندبال استان اصفهان مشکل خاصی با فدراسیون نداشت تا اینکه چند ماه قبل و پس از بالا گرفتن دعوای فدراسیونی ها با باشگاه سپاهان، فرامرز می‌آبادی رئیس هیئت هندبال استان اصفهان با انتشار بیانیه‌ای از مسئولیت مدیریت فنی تیم ملی استعفا داد.

در ادامه نیز در چند مقطع هیئت هندبال استان اصفهان کنتاکت‌هایی را با فدراسیون پیدا کرد که اوج آن به مناظره حضوری رئیس هیئت هندبال اصفهان با رئیس فدراسیون هندبال باز می‌گشت.

*اصفهان در سر لیست منتقدان فدراسیون هندبال

با سر و سامان گرفتن وزارت ورزش و جوانان احتمال بروز تغییرات در فدراسیون‌های ورزشی دور از انتظار نیست و از این رو روسای هیئت‌های هندبال برخی از استان‌های کشور با ارسال نامه‌هایی به وزارت ورزش و جوانان، نارضایتی خود را از مدیریت فدراسیون اعلام داشته و خواستار ورود وزارت خانه به مشکلات این رشته و ایجاد تغییرات در رأس آن شدند.

انتشار این خبر واکنش تند فدراسیون هندبال را به دنبال داشت و طبق معمول کوزه گری تحرکات صورت گرفته را به اصفهانی‌ها نسبت داد که این مساله واکنش رئیس هیات هندبال استان اصفهان را برانگیخت.

می‌آبادی صراحتاً به نامه نگاری با وزارت ورزش برای ایجاد تغییرات در رأس فدراسیون اشاره کرده و ابایی ندارد عنوان کند که هیئت هندبال استان اصفهان در صدر منتقدان سیاست‌های فدراسیون جای دارد.

وی در این باره به خبرنگار فارس گفت: ظاهراً خبر نارضایتی روسای هیئت‌‌های استان ها نسبت به عملکرد کوزه‌ گری طی سه سال گذشته و تلاش برای برگزاری هر چه زودتر مجمع عمومی انتخاباتی به قدری تاثیرگذار و شوک‌آور بوده که رئیس فدراسیون را وادار به واکنش آنی کرده به گونه‌‌ای که این عجله و اضطرار را می ‌توان در مصاحبه‌های خبری وی مشاهده کرد.

می‌آبادی با بیان اینکه به اعتقاد کوزه گری اتفاق اخیر توطئه اصفهانی‌‌ها است، افزود: بر خلاف تصور کوزه‌گری این درخواست‌ها در حقیقت یک بیانیه یا یک طومار واحد نیست، بلکه درخواست‌هایی است که هرکدام جداگانه در مراکز استان‌‌ها توسط روسای هیئت‌‌های استان‌‌های مختلف به صورت خود جوش تهیه شده و از نارضایتی آن‌ها از عملکرد فدراسیون و سو مدیریت کوزه‌گری و بی‌توجهی به رشد و توسعه این رشته و سیر نزولی هندبال حکایت دارد.

*عملکرد برتر هیئت هندبال اصفهان

به گفته رئیس هیئت هندبال استان اصفهان برخی از روسای هیئت‌ها به علت ترس از انتقام جویی فدراسیون، درخواست مجمع انتخاباتی را بصورت مکتوب امضا نکرده‌اند اما صراحتاً اظهار داشته‌اند که در صورت تشکیل این مجمع رأی به برکناری کوزه‌گری خواهند داد.

منتقد فدراسیون هندبال عملکرد هیئت هندبال استان اصفهان را در طول سال های گذشته نمونه عنوان کرده و تصریح کرد: در جدول ارزیابی سالانه هشت سال گذشته فدراسیون هندبال، هیئت هندبال استان اصفهان با اختلاف زیادی نسبت به دیگر استان‌‌ها مقام نخست را کسب کرده اما فدراسیون ادعا می‌کند که رابطه نامطلوبی بین فدراسیون و هیئت استان اصفهان وجود دارد که دلیل آن معلوم نیست و نمی دانیم ارتباط و دوستی باید بر چه اساسی باشد که هیئت اصفهان نتوانسته آن شرایط لازم را کسب کند تا مورد لطف و عنایت خاص رئیس فدراسیون  قرار بگیرد.

*می آبادی: کوزه گری به دلیل خصومت شخصی خواستار برکناری من شده

انتقادات صورت گرفته از سوی هیئت هندبال استان اصفهان موجب شده تا فدراسیون هندبال تصمیم به برکناری رئیس هیئت هندبال استان اصفهان بگیرد.

می‌آبادی در خصوص تصمیم فدراسیون برای برکناری وی به دلیل انتقاد از سیاست‌های فدراسیون ادامه داد: با توجه به عملکرد هیئت استان اصفهان، معلوم نیست وی بر چه اساسی خواستار برکناری من شده است؟ به نظر می‌رسد دلیل این تصمیم خصومت و مشکلات شخصی باشد و هیچ دلیل دیگری ندارد.

به گفته می‌آبادی رد پای نگاه خصمانه کوزه‌گری به هندبال اصفهان را در تصمیمات عجیب و غریب فدراسیون نسبت به اصفهان پیدا کرد و تصمیماتی همانند حذف تیم سپاهان از لیگ و داوری‌های جهت‌دار و تشویق و ترغیب برخی افراد معلوم‌الحال در اصفهان به منظور ایجاد بلوا و آشوب در هندبال این استان انجام شده است.

انتهای پیام/63006/ی40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول