اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در لیگ هندبال دسته اول باشگاه‌های کشور

کاشان لیگ را با پیروزی آغاز کرد/نجف‌آباد نخستین قربانی‌ کاشانی‌ها

رئیس هیئت هندبال شهرستان کاشان از پیروزی تیم هندبال سازمان رفاهی تفریحی شهرداری این شهرستان در هفته نخست لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور خبر داد.

کاشان لیگ را با پیروزی آغاز کرد/نجف‌آباد نخستین قربانی‌ کاشانی‌ها

مهدی پدرام‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: تیم هندبال سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان عصر امروز در برابر تیم هم‌استانی خود تیم هیئت هندبال نجف‌آباد با اختلاف 9 گل و با نتیجه 32 بر 23 به پیروزی رسید و گام نخست را در هفته ابتدایی این رقابت‌ها محکم برداشت.

وی افزود: تیم هندبال سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان در برابر تیم هیئت هندبال نجف‌آباد نیمه نخست را که قضاوت قاضی میدان بیشتر به سود تیم میزبان بود با اختلاف یک گل و با پیروزی 15 بر 14 به رختکن رفت.

مربی تیم هندبال سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان تصریح کرد: تیم هندبال سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان در نیمه دوم با یک بازی سرعتی اجازه عکس‌العمل به بازیکنان تیم حریف را نداد و در پایان موفق شد با اختلاف 9 گل، با نتیجه 32 بر 23 بر حریف هم‌استانی خود یعنی تیم هیئت هندبال نجف‌آباد غلبه کند و به سه امتیاز شیرین هفته نخست برسد.

پدرام‌فر تأکید کرد: کسب پیروزی در هفته نخست برای هر تیمی می‌تواند روحیه‌بخش باشد تا بتواند در بازی بعدی خود با اطمینان بیشتر و خودباوری بالاتری به میدان برود و نتیجه دلخواه را کسب کند.

وی یادآور شد: در این دیدار اسماعیل سعیدی مقدم با زدن 10 گل بیشترین سهم را در پیروزی تیم سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان داشت.

رئیس هیئت هندبال کاشان متذکر شد: تیم سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان در هفته دوم این رقابت‌ها جمعه هفته آینده در کاشان میزبان تیم ثامن‌الحجج سبزوار است.

رئیس هیات هندبال کاشان، اسامی بازیکنان تیم هندبال سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان را شامل نفراتی چون پوریا نمکی، امیر همایون معمار کرمانی، حامد حداد، امیرحسین میرافضل، ایمان فلاح، علی منوچهری، محمد ولی‌زاده، محمد اکرمیان، سیدایمان موسوی، اسماعیل سعیدی مقدم، حمید باباشاهی، جهانبخش شیبانی، مجتبی پیکان‌پور و سبحان ابراهیمی ذکر کرد و از مهدی دوست و حمید محمودی به عنوان سرمربی و سرپرست این تیم نام برد.

انتهای پیام/2406/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول