اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر منابع انسانی شرکت ملی گاز:

مشکلات شهرک‌های مسکونی جم به زودی مرتفع می‌شود

مدیر منابع انسانی شرکت ملی گاز گفت: با تدابیر انجام شده، مشکلات شهرک‌های مسکونی جم به زودی مرتفع می‌شود.

مشکلات شهرک‌های مسکونی جم به زودی مرتفع می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، محمد حسینی صبح امروز در نشست بررسی مسائل و مشکلات شهرک‌های مسکونی جم اظهار داشت: صنعت نفت در مسیر رشد و بالندگی قرار دارد و روز به روز شاهد موفقیت بیشتری هستیم.

مدیر منابع انسانی شرکت ملی گاز به وجود عزم و اراده‌ لازم برای حل مسائل شهرک‌های مسکونی جم در ستاد شرکت ملی گاز اشاره کرد و گفت: تاکنون جلسه‌های زیادی گرفته شده و خوشبختانه نتایج مطلوبی نیز به دست آمده است.

حسینی تصریح کرد: مسائل شهرک‌ها به سه دسته‌ مسائل اساسی، نیازهای ثانوی و مدیریت شهرک و راهبری تقسیم شده و برای رفع این مشکلات اهتمام داریم.

وی خاطرنشان کرد: در زمینه مسائل شهرک‌ها تقسیم کار شده و دوستان رفته‌اند و روی بخش‌های مختلف آن کار کرده‌اند و نتایج مطلوبی نیز به دست آورده‌اند و در حال حاضر با خلأهایی روبرو هستیم که در حال برطرف کردن‌شان هستیم.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی نیز از پالایشگاه فجر جم و ستاد شرکت ملی گاز به خاطر زحماتی که در شهرک‌های مسکونی جم کشیده‌اند تشکر کرد و یادآور شد: خوشحالم که هم‌اکنون عزم جدی برای حل و فصل مشکلات شهرک‌های جم به وجود آمده که تا پیش از این وجود نداشته و این مساله باعث دلگرمی تمامی کارکنان مجتمع است.

مسعود حسنی اضافه کرد: کیفیت‌بخشی به خدمات در شهرک‌های مسکونی امری لازم و ضروری است و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی اظهار امیدواری کرد که نتیجه‌ این مباحث به برطرف شدن مسائل و مشکلات خانواده‌‌ها و کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی و پالایشگاه فجر جم منتهی شود.

انتهای پیام/2451/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول