اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد شهرستان جم خبر داد

حمایت 750 حامی از ایتام شهرستان جم

رئیس کمیته امداد شهرستان جم از حمایت 750 حامی از ایتام شهرستان جم خبر داد.

حمایت 750 حامی از ایتام شهرستان جم

مسلم انیژپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جم اظهار داشت: در اسلام تاکید فراوانی بر کمک به همنوعان شده و باید نهایت توان و ظرفیت خود را برای این مهم به کار ببندیم و به ویژه در حمایت از اقشار کم‌بضاعت باید همت کنیم.

وی با اشاره به خدمات متنوع کمیته امداد افزود: کمیته امداد یک نهاد خدمات‌رسان است و بیشترین و باکیفیت‌ترین خدمات را به جامعه هدف ارائه می‌کند.

رئیس کمیته امداد شهرستان جم خاطرنشان کرد: کیفیت‌بخشی به خدمات در دستور کار این مجموعه قرار دارد و امیدوار هستیم بتوانیم بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات را ارائه دهیم.

انیژپور تاکید کرد: ایجاد اشتغال پایدار از اساسی‌ترین برنامه‌های این مدیریت است و این مهم برای خودکفایی مددجویان تاثیرگذار است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جم از بازدید مشاورین کمیته امداد شهرستان جم از سالمندان بیمار خبر داد.

انیژپور اظهار داشت: در راستای بازدید و تهیه گزارش از سالمندان تحت حمایتی که گرفتار بیماری‌های صعب‌العلاج در این شهرستان شده‌اند مشاورین مذهبی و خانواده به خانه این افراد رفتند و از وضعیت معیشتی آنها گزارشی تهیه کردند.

وی با بیان اینکه در این مدت از 15 خانه بازدید شد و کمک‌هایی نیز به این خانواده‌ها اهدا شد، بیان داشت: حمایت از ایتام و افراد بی‌سرپرست در شهرستان جم مورد تاکید و توجه کمیته امداد قرار دارد و به فضل خدا به نتایج مطلوبی خواهیم رسید.

رئیس کمیته امداد جم افزود: هم‌اکنون در این شهرستان 749 حامی در راستای حمایت از ایتام با این مدیریت همکاری می‌کنند و کیفیت خدمات حامیان نیز رشد داشته است.

انتهای پیام/2451/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول