اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد شهرستان جم خبر داد

خودکفایی 148 خانوار مددجوی شهرستان جم

رئیس کمیته امداد شهرستان جم از خودکفایی 148 خانوار مددجوی شهرستان جم خبر داد.

خودکفایی 148 خانوار مددجوی شهرستان جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، مسلم انیژپور صبح امروز در دیدار با مددجویان کمیته امداد جم اظهار داشت: کمیته امداد یک نهاد خدمات‌رسان است و خدمات متنوعی به جامعه هدف ارائه می‌کند.

وی افزود: در دین اسلام بر لزوم حمایت و پشتیبانی از فقرا و مستمندان تاکیدات زیادی شده و همه ما موظف هستیم در این راستا اهتمام ورزیم.

رئیس کمیته امداد جم خاطرنشان کرد: ایجاد اشتغال پایدار و خودکفایی مددجویان از سیاست‌های کمیته امداد است و امسال در شهرستان جم در این عرصه اقدامات خوبی انجام گرفته است.

انیژپور تصریح کرد: کیفیت‌بخشی به خدمات و رضایت‌مندی مددجویان از جمله برنامه‌های مهم و اساسی کمیته امداد در سال جاری است.

رئیس کمیته امداد شهرستان جم از خودکفایی 148 خانوار مددجوی شهرستان جم خبر داد و گفت: 148 خانوار تحت حمایت کمیته امداد تسهیلات خودکفایی دریافت کرده و با ایجاد اشتغال پایدار خودکفا می‌شوند.

انیژپور اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون 148 نفر از خانواده‌های تحت حمایت از تسهیلات خودکفایی کمیته امداد جم بهره‌مند شده‌اند.

وی افزود: این تعداد وام پرداختی صرفا برای مددجویان بوده و با مبلغی بالغ بر 10 میلیارد و 740 میلیون ریال برای ارائه این خدمات هزینه کرده است.

انیژپور عنوان کرد: همچنین به این افراد مطابق با نوع تسهیلات، مهارت‌های شغلی و آموزش‌های لازم ارائه شده و انتظار می‌رود که در سال آینده شاهد خودکفایی این تعداد از مددجویان باشیم.

انتهای پیام/2451/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول