اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر قزوین خبر داد

نجات بیش از 1500 نفر از حادثه‌دیدگان در برف و کولاک اخیر قزوین

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: به دلیل بارش مجدد برف و متعاقب آن کولاک ایجادشده در سطح استان یک هزار و 516 نفر از گیر افتادگان در کولاک رهاسازی شده و نجات یافتند.

نجات بیش از 1500 نفر از حادثه‌دیدگان در برف و کولاک اخیر قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قزوین،‌ حسین درویشی اظهار داشت: به دلیل بارش مجدد برف و متعاقب آن کولاک ایجادشده در سطح استان در 21 و 22 آذر ماه 92، تعداد یک هزار و 516 نفر از گیر افتادگان در کولاک رهاسازی شده و نجات یافتند.

وی با اشاره به امدادرسانی به خودروهای گیرافتاده افزود: 525 خودرو محصور در بوران رهاسازی شده و 110 تخته پتو به همراه 180 بسته جیره غذایی بین ایشان توزیع و همچنین 160 نفر در پایگاه‌های بین جاده‌ای و مساجد اسکان یافتند.

رئیس کارگروه امداد و نجات استان قزوین تصریح کرد: در بارش اخیر 50 نفر از پرسنل و تعداد 75 نجاتگر به همراه 50 خودروی امدادی کمک‌دار در عملیات‌های مختلف و در محورهای فرعی و جاده‌های اصلی استان به هموطنان خدمت‌رسانی کردند.

درویشی از همکاری سایر اعضای کارگروه امداد و نجات استان در کمک به ارائه خدمات امدادی به هموطنان، تقدیر و تشکر به عمل آورد.

انتهای پیام/77002/ی/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول