اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان مازندران:

برف و کولاک شدید در لاریجان/ محور هراز باز و لغزنده است

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان مازندران با اعلام اینکه بخش لاریجان مازندران با برف و کولاک شدید روبرو است، گفت: محور مواصلاتی هراز نیز باز بوده ولی در برخی مناطق به شدت لغزنده است.

برف و کولاک شدید در لاریجان/ محور هراز باز و لغزنده است

علی نوری‌پور دقایقی قبل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در آمل ابراز داشت: هم‌اکنون محور مواصلاتی هراز با برف و باران شدید روبرو است.

وی با اعلام اینکه منطقه پلور که در این محور واقع شده است نیز با برف سنگین و کولاک شدید همراه است، ابراز داشت: رانندگانی که قصد تردد از این محور مواصلاتی را دارند جدا از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و در صورت لزوم حتما از سیستم گرمایشی خودروی خود مطمئن بوده، لباس گرم و زنجیرچرخ به همراه داشته باشند.

نوری‌پور با اعلام اینکه جاده شریانی هراز هم‌اکنون باز بوده و تردد در ان جریان دارد، تصریح کرد: این جاده در برخی مناطق با کولاک شدید روبرو بوده و سطح جاده نیز لغزنده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان مازندران با تاکید اینکه راهداران در این محور آماده‌باش هستند، گفت: اکیپ‌های راهداری با تجهیز به ماشین‌های نمک‌پاش، کامیون‌های حامل نمک، لودر، گریدر و دیگر ماشین‌آلات در محور هراز مستقر هستند تا در مواقع لزوم به‌کارگیری شوند.

وی از آمادگی مکان‌های مورد نیاز برای اسکان اضطراری مسافران در مواقع مورد نیاز خبر داد.

انتهای پیام/86012/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول