اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هلال احمر دماوند خبر داد

کمک‌‏رسانی به 180 خودروی گرفتار در کولاک اخیر دماوند

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند از کمک‏‌رسانی به 180 خودروی گرفتار در کولاک اخیر در این شهرستان خبر داد.

کمک‌‏رسانی به 180 خودروی گرفتار در کولاک اخیر دماوند

حمید فرهادی امروز در گفت‌‏وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند همگام با دیگر نهادهای امدادی این شهرستان، برای اجرای طرح ملی امداد و نجات زمستانی آماده شده است.

وی گفت: از چندی قبل تمام هماهنگی‏‌ها با مسئولان استانی و شهرستانی در خصوص آغاز طرح ملی امداد و نجات زمستانی انجام شد.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند ادامه داد: جلسات متعدد و خوبی در این زمینه صورت پذیرفت و مقرر شد تا هر نهادی با چه تعداد نیروی انسانی و خودرویی در این طرح شرکت کند.

فرهادی گفت: در هماهنگی‏‌هایی که با واحد امداد و نجات این جمعیت انجام شد، به تصویب رسید که جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند با هشت دستگاه خودرو و 60 نفر از امدادگران و نجاتگران در طرح ملی امداد و نجات زمستانی شرکت کند.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند افزود: واحد امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند با سه دستگاه آمبولانس، دو دستگاه خودروی عملیاتی پیکاپ، یک دستگاه خودروی نجات تیپ یک و یک دستگاه خودروی نجات تیپ دو و همچنین خودروی آرگو در طی 100 روز تا 25 اسفند در خدمت هم‏وطنان است.

فرهادی با اشاره به بارش برف و کوهستانی بودن منطقه تصریح کرد: خدا را شاکر هستیم که در طی چند روز اخیر شاهد بارش برف در شهرستان دماوند بودیم؛ این روزها با کولاک‌‏های شدیدی در دو محور مواصلاتی هراز و فیروزکوه مواجه بودیم.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: به همت واحد امداد و نجات این جمعیت، خودروهایی که در کولاک و برف گیر افتاده بودند، نجات پیدا کردند.

فرهادی در ادامه گفت: در کولاک‏‌های اخیر با به‌‏کارگیری دو دستگاه آمبولانس و دو دستگاه پیکاپ و با مشارکت 15 نفر از نجاتگران کادر و داوطلب به 180 خودروی گرفتار کمک‌‏رسانی شد.

انتهای پیام/2568/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول