اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت تنیس استان همدان خبر داد

اعلام جدیدترین رنکینگ تنیس‌بازان همدانی در سال 92

رئیس هیئت تنیس استان همدان از اعلام جدیدترین رنکینگ تنیس‌بازان همدانی در سال 92 خبر داد.

اعلام جدیدترین رنکینگ تنیس‌بازان همدانی در سال 92

سیدعادل برقعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: در راستای اقدامات هیئت تنیس استان همدان به منظور ارتقای سطح فنی این رشته ورزشی، سیستم رنکینگ تنیس‌بازان استان از ابتدای سال جاری تدوین و به اجرا درآمده است.

وی افزود: بر این اساس جدیدترین رنگینگ استانی نفرات برتر بخش‌های مختلف به همت کمیته فنی هیئت تنیس در دو بخش آقایان و بانوان منتشر شده است.

رئیس هیئت تنیس استان همدان اضافه کرد: در بخش آقایان رنکینگ در دو رده تقسیم‌بندی شده و از مجموع مسابقاتی که از ابتدای سال 92 تاکنون انجام شده امتیازات کلی جمع‌بندی شده و اعلام شد.

به گفته وی، در مجموع امتیازات دو دوره مسابقات کشوری یادواره شهید سیداحمد برقعی و همچنین رقابت‌های «عید تا عید» به میزبانی همدان و 22 هفته مسابقات جام آدینه رنکینگ مجموع آقایان مشخص شده است.

برقعی تصریح کرد: بر اساس این سه مسابقات امید سامی در مجموع با یک‌هزار و 235 امتیاز اول شد، امیرحسین شفیعی ناطق با یک‌هزار و 117 امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت و پیوند نورخمامی با یک‌هزار و 5 امتیاز عنوان سومی را از آن خود کرد.

وی ادامه داد: مسابقات جام آدینه برای نخستین‌بار در تقویم ورزشی هیئت تنیس قرار گرفت که با برگزاری مسابقات در آکادمی تنیس الیت شاهد ایجاد انگیزه و رقابت بین ورزشکاران این رشته بودیم.

رئیس هیئت تنیس استان همدان خاطرنشان کرد: این مسابقات در مناسبت‌ها و اعیاد خاص در 22 هفته برگزاری شد که خوشبختانه موفق شدیم خروجی خوبی از این رقابت‌ها برای رشد و توسعه تنیس در استان داشته باشیم.

وی یادآور شد: کمیته فنی هیئت از مجموع برگزاری 22 هفته جام آدینه در بخش آقایان یک رنکینگ کلی را ارائه کرده که سه نفر برتر این رقابت‌ها که حائز بیشترین امتیاز بوده‌اند را معرفی کرده است.

برقعی گفت: در بخش آقایان و در مجموع 22 هفته جام آدینه پیوند نورخمامی موفق شد با کسب 765 امتیاز به مقام نخست دست پیدا کند، امید سامی با 655 امتیاز در رده دوم قرار گرفت و امیرحسین شفیعی‌ناطق با 625 امتیاز به عنوان سومی اکتفا کرد.

وی با اشاره به استقبال بانوان ورزشکار در تنیس و رشد و گسترش این رشته در بین بانوان علاقه‌مند ابراز داشت: از ابتدای امسال با برطرف شدن مشکلات زمین تنیس کوثر موفق شدیم هشت هفته جام آدینه را بین بانوان فعال در رشته تنیس برگزار کنیم که شاهد رقابت‌هایی در سطح مطلوب بودیم.

رئیس هیئت تنیس استان همدان افزود: در مجموع هشت هفته مسابقات جام آدینه در بخش بانوان فاطمه دل‌زنده‌راد با مجموع 700 امتیاز عملکرد به مراتب بهتری نسبت به سایرین داشت و در رده نخست قرار گرفت، فاطمه عبدالله‌زاده با مجموع 275 امتیاز دوم شد و مهرو میراسماعیلی با مجموع 225 امتیاز در جایگاه سوم ایستاد.

وی تأکید کرد: از ابتدای سال 92 عملکرد هیئت تنیس استان، سیر صعودی به خود گرفته و با برگزاری مسابقات مختلف داخلی و همچنین اعزام تیم‌های مختلف به مسابقات کشوری نسبت به سال‌های گذشته آهنگ مطلوب‌تری به خود گرفته است.

برقعی اضافه کرد: در صورت وجود امکانات زیرساختی و بودجه لازم در نظر داریم تا با افزایش زمین‌های تنیس در نقاط مختلف استان فعالیت شهرستان‌های مستعد در این زمینه را افزایش دهیم  تا با شناسایی علاقه‌مندان به رشته تنیس در جذب و آموزش صحیح آنها زیر نظر مربیان کارآزموده هیئت استان اقدامات خوبی را انجام دهیم.

انتهای پیام/89020/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول