اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور شعب بانک مسکن کردستان خبر داد

پرداخت 11 هزار فقره تسهیلات مسکن روستایی در کردستان

مدیر امور شعب بانک مسکن کردستان از پرداخت 11 هزار و 600 فقره تسهیلات مسکن روستایی از سوی این بانک در استان خبر داد.

پرداخت 11 هزار فقره تسهیلات مسکن روستایی در کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، رسول مالمیر امشب در شورای مسکن استان در سنندج، اظهار کرد: از ابتدای آغاز پروژه مسکن مهر تاکنون 11 هزار و 600 فقره تسهیلات مسکن روستایی پرداخت کرده‌ایم ولی متاسفانه تاکنون هیچ‌گونه بازپرداختی نداشته‌ایم.

وی افزود: واگذاری واحدها بدون هماهنگی بانک و قسط‌بندی از دیگر مشکلاتی است که متاسفانه ما را با مشکل مواجه کرده است.

وی با بیان اینکه برخی از پروژه‌های مسکن مهر در استان با وجود اتمام دوران مشارکت هنوز به صورت کامل اجرا نشده است، بیان داشت: تعدادی از پروژه‌ها نیز با وجود پیشرفت 100 درصدی به دلیل مشکلات اعضا تاکنون واگذار نشده است.

مدیرعامل اتحادیه مسکن مهر شهرستان سنندج نیز در این جلسه به بیان برخی از مشکلات سد راه پروژه مسکن مهر به ویژه زمان طولانی گرفتن پایان کار و صورت مجلس تفکیکی اشاره کرد و گفت: ایجاد بسترهای لازم به منظور تسریع در روند دریافت پایان کار کمک قابل توجهی به افتتاح سریع پروژه‌های مسکن مهر استان می‌کند.

صادق شریفی به پیشرفت بیش از 95 درصدی یک‌هزار و 500 واحد مسکن مهر در استان اشاره کرد و گفت: یک‌هزار و 100 واحد مسکن مهر طی ماه اخیر با حضور با حضور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سنندج بهره‌برداری شد.

وی با تاکید بر رفع مشکلات برخی از شرکت‌ها همچون شرکت‌ فرا بتن و نماکار آریا افزود: تعداد زیادی از واحدهای مسکن مهر سنندج با وجود اتمام کامل به دلیل افزایش نرخ واگذاری اشتراکات تاکنون افتتاح نشده‌اند.

مدیرعامل اتحادیه مسکن مهر شهرستان سنندج از گرفتن پایان کار بیش از یک‌هزار و 300 واحد مسکن مهر در سنندج خبر داد و افزود: بدون شک نقش بانک‌ها در اجرای این پروژه بسیار مهم بوده و بازپرداخت تسهیلات از سوی متقاضیان مسکن مهر امری ضروری است.

نماینده شرکت گاز نیز در این جلسه با بیان اینکه در زمینه گازرسانی به واحدهای مسکن مهر استان کوچکترین مشکلی نداریم، گفت: بیش از یک میلیارد تومان در این راستا هزینه شده است.

وی گازکشی به 6 هزار و 400 واحد بهاران با 25 کیلومتر شبکه را یکی از مهم‌ترین و مشکل‌ترین پروژه‌ها عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: شرکت گاز به منظور تسریع در روند اجرا و بهره‌برداری از واحدهای مسکن مهر در زمینه تامین و واگذاری انشعابات گاز هیچ‌گونه مشکلی ندارد.

انتهای پیام/79002/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول