اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان خبر داد

اختصاص 650 میلیارد تومان تسهیلات بانکی به 450 واحد صنعتی گیلان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: مبلغ 650 میلیارد تومان تسهیلات برای 450 واحد صنعتی گیلان و معرفی شده در ماه‌های اخیر از طریق بانک‌های عامل درنظر گرفته شده است.

اختصاص 650 میلیارد تومان تسهیلات بانکی به 450 واحد صنعتی گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از شفت، علی منتظری عصر امروز در دیدار با فرماندار و نماینده مردم این شهرستان و جمعی از تولید کنندگان و فعالان صنعتی در محل فرمانداری شفت، با اشاره به فعالیت 120 واحد صنعتی شفت اظهار کرد: اکنون 76 طرح صنعتی در شفت در دست اجرا است.

وی وجود بدهی تعداد زیادی از واحدهای تولیدی به بانک‌های عامل را یکی از مشکلات واحدهای صنعتی دانست و افزود: این امر موجب بروز مشکل در تامین تسهیلات بانکی جدید مورد نیاز آنها می‌شود.

این مسئول چاره‌اندیشی در زمینه برطرف مشکلات بانکی واحدهای صنعتی را مورد تأکید قرار داد.

وی ادامه داد: امسال با همت مسئولان مربوطه اعتبارات مناسبی از محل صندوق توسعه ملی برای واحدهای صنعتی استان در نظر گرفته شده است.

به گفته منتظری، مقرر شده مبلغ 650 میلیارد تومان تسهیلات برای 450 واحد معرفی شده در ماه‌های اخیر از طریق بانک‌های عامل انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: این امر نیازمند تعامل بانک‌های عامل در جذب و پرداخت تسهیلات مذکور است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان نیز در نشست مذکور بر لزوم ارائه به‌موقع تسهیلات بانکی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام در شهرک صنعتی شفت تأکید کرد.

مجید عباسیان‌امین اظهار کرد: 70 واحد تولیدی در شهرک صنعتی شفت دارای پروانه بهره‌برداری هستند و در راستای حمایت از این واحدها استفاده بهینه از اعتبارات صندوق صنایع کوچک در کنار صندوق توسعه ملی می‌تواند راهگشا باشد.

به گزارش فارس، تعدادی از مدیران واحدهای تولیدی به نمایندگی از فعالان صنعت شفت در نشست مذکور به بیان دیدگاه‌ها و طرح مشکلات خود پرداختند.

مشکل تأمین نقدینگی، دریافت نکردن کامل تسهیلات برای طرح‌های نیمه تمام و لزوم تعامل تمام دستگاه‌های اجرایی مربوطه برای برطرف شدن مشکلات بخش صنعت از مهم‌ترین دغدغه‌های مدیران واحدهای تولیدی در نشست مذکور بوده است.

نتهای پیام/84001/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول