اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 72 ساعت گذشته صورت گرفت

کشف 451 کیلوگرم تریاک در فارس

با اجرای چند عملیات ویژه در فارس در 72 ساعت گذشته 451 کیلوگرم تریاک کشف و 15 نفر از قاچاقچیان مواد مخدر دستگیر شدند.

کشف 451 کیلوگرم تریاک در فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دفتر فرماندهی انتظامی فارس، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان اظهار داشت: در راستای شناسایی فعالیت سوداگران مرگ، ماموران انتظامی فارس عملیات مهمی را به اجرا گذاشتند.

محمد اسماعیل مصری به یکی از این عملیات اشاره کرد و گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس با انجام یک ماه کار اطلاعاتی، چند قاچاقچی مواد مخدر را که اقدام به تهیه محموله‌های مواد مخدر از هرمزگان به فارس و توزیع در این استان می‌کردند را شناسایی کردند.

وی اضافه کرد: ماموران متوجه شدند قاچاقچیان قصد دارند یک محموله مواد مخدر را از مسیر شهرستان‌های داراب، فسا و سروستان به شیراز حمل کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس گفت: عملیات دستگیری قاچاقچیان و کشف محموله مواد مخدر کلید خورد و ماموران در قالب چند اکیپ مجرب در مسیر تردد قاچاقچیان مستقر شدند.

مصری افزود: پس از مشاهده خودرو حامل محموله مواد مخدر که از سمت فسا وارد شیراز شد، ماموران قاچاقچیان را تعقیب و دو منزل در جنوب شیراز که اعضای این باند وارد آنها شدند شناسایی شد.

وی ادامه داد: ماموران در یک عملیات غافلگیرانه از دو منزل بازرسی و 130 کیلو گرم تریاک کشف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس گفت: در چند عملیات دیگر نیز ماموران انتظامی شهرستان‌های داراب، لارستان، خرم بید و شیراز 321 کیلوگرم تریاک کشف کردند.

مصری با بیان اینکه در مجموع 451 کیلوگرم تریاک از قاچاقچیان کشف شده است ادامه داد: در این عملیات 15 قاچاقچی مواد مخدر دستگیر، شش خودرو متوقف و 20 تلفن همراه نیز از آنان کشف شد.

انتهای پیام/2448/ش/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول