اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پژوهش آموزش و پرورش اردبیل:

توسعه علمی با محوریت پژوهش امکان‌پذیر است

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و آموزش نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: توسعه علمی در هر کشور منوط به تقویت پژوهش و بسترسازی‌های مناسب در این حوزه است که باید با نگاه درست، جامع و همه‌جانبه صورت بگیرد.

توسعه علمی با محوریت پژوهش امکان‌پذیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مصطفی جوادی عصر امروز در جریان بازدید از نمایشگاه هفته پژوهش در اردبیل اظهار داشت: در این نمایشگاه که با هدف ارائه توانمندی‌های پژوهشی دستگاه‌های مختلف اجرایی، دانشگاه‌ها و مؤسسات علمی و تحقیقاتی برپا شده آموزش و پرورش سعی کرده جدیدترین یافته‌های پژوهشی خود را در معرض دید علاقمندان قرار دهد.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه از صبح امروز همزمان با شروع هفته پژوهش به صورت رسمی در سالن تربیت بدنی دانشگاه محقق اردبیلی افتتاح شد که در آن دستاوردهای علمی اساتید و مراکز تحقیقاتی دانشگاه‌ها و ادارات به نمایش گذاشته شده و تا یک هفته ادامه دارد.

جوادی در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: اداره کل آموزش و پرورش استان نیز طبق سنوات گذشته با اختصاص یک غرفه به معرفی دستاوردها، اختراعات و نوآوری‌های دانش‌آموزان، معلمان پژوهنده و مبتکر پرداخته است.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و آموزش نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان با بیان اهمیت و توجه جدی به امر پژوهش اضافه کرد: پژوهش با فراهم آوردن بستری مناسب برای رشد و توسعه امری جدی برای دستیابی به توسعه علمی است.

وی از عموم مردم خواست از امروز تا 27 آذر ماه که به عنوان هفته پژوهش نامگذاری شده با بازدید از این نمایشگاه با توانمندی‌ها، دستاوردها و خلاقیت‌های مختلف دانش‌آموزان و معلمان پژوهنده آشنا شوند.

جوادی در ادامه یادآور شد: آموزش و پرورش نیز به عنوان یک نهاد و مجموعه مبتنی بر مؤلفه‌های آموزشی و پژوهشی باید از جدیدترین یافته‌های تحقیقاتی و پژوهشی استفاده کند تا زمینه و بستری فراهم آید که از این دستاوردها در توسعه و برنامه‌های آموزشی و پرورشی استفاده شود.

معلمان اردبیلی پژوهنده برتر کشوری و استانی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، طاهر اصلانی معلم اردبیلی با مشارکت در شانزدهمین برنامه معلم پژوهنده در سال تحصیلی 92-91 به عنوان معلم پژوهنده برتر کشوری انتخاب شد.

براساس فراخوان شانزدهمین برنامه معلم پژوهنده در سال تحصیلی 92-91 توسط دبیرخانه معلم پژوهنده و فرآیند ارزشیابی توسط اساتید، صاحب‌نظران و اعضای هیئت علمی پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش، طاهر اصلانی از اردبیل به عنوان معلم پژوهنده برتر کشور انتخاب شد.

همچنین اصغر احدی هادی بیگلو با مشارکت در چهاردهمین جشنواره انتخاب پژوهشگر برتر به عنوان پژوهشگر برتر آموزش و پرورش استان اردبیل انتخاب شد.

در مراسمی با حضور مسئولان ارشد استانی و آموزش و پرورش در هفته پژوهش از معلمان پژوهنده و منتخبین فعالیت‌های پژوهشی تجلیل و قدردانی می‌شود.

انتهای پیام/62004/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول