اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از گذشت 10 سال انجام شد

اختصاص قطعه‌ هنرمندان در بهشت متقین بیرجند

در دیدار کانون هنرمندان با اعضای شورای اسلامی بیرجند برای انتخاب مکانی به عنوان قطعه مشاهیر و هنرمندان خراسان جنوبی قول مساعد داده شد.

اختصاص قطعه‌ هنرمندان در بهشت متقین بیرجند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مدیرعامل کانون هنرمندان خراسان جنوبی بعد از ظهر امروز در نخستین دیدار اعضای کانون هنرمندان خراسان جنوبی با شورای اسلامی شهر بیرجند اظهار داشت: هنرمندان شاخص الگوی جامعه هستند.

حسین رفیعی نبود قطعه هنرمندان در بهشت متقین بیرجند را یکی از مشکلات هنرمندان دانست و افزود: در سال 84 این موضوع پیگیری و در شورای اسلامی شهر مصوب شد اما تا‌کنون مغفول مانده است.

وی ادامه داد: یکی دیگر از مشکلات این کانون در استان نداشتن محل و مکان مناسب است.

مدیرعامل کانون هنرمندان خراسان جنوبی اذعان داشت: با وجود اجاره‌ای بودن مکان کانون هنرمندان، برای توسعه مناسبت‌های فرهنگی، اجتماعی و غیره با مشکلات بسیار زیادی مواجه هستیم.

رفیعی هدف از دیدار با اعضای شورای اسلامی را همسویی اهداف کانون هنرمندان با شورا عنوان کرد و افزود: امید است با دیدار اعضای شورا که هدفشان توسعه شهر و شهروندی است بتوانیم در توسعه و تعمیم شهرستان و استان فعالیت کنیم.

وی در ارتباط با اقدامات کانون هنرمندان استان یادآور شد: این کانون برای نخستین‌بار موفق به برگزاری جشنواره‌هایی مانند هم‌نشینی فیلم کوتاه، جشنواره نماز، اردوهای فرهنگی و هنری در شهرستان‌ها، برگزاری جشنواره ابن‌حسام خوسفی و غیره شده است.

مدیرعامل کانون هنرمندان خراسان جنوبی با بیان این‌که پنج مورد آسیب‌شناسی در حوزه ادبیات استان برگزار شده است، گفت: 200 کانون نقد شعر و ادبیات داستانی در این کانون برگزار شده است.

رفیعی همچنین از برگزاری 47 کارگاه نقد فیلم کوتاه در استان خبر داد و اذعان داشت: در کانون هنرمندان برنامه‌هایی زیادی اجرا می‌شود و در آینده در صدد توسعه برنامه‌های اجرایی این کانون هستیم.

گفتنی است در این مراسم اعضای شورای شهر بیرجند برای انتخاب مکانی به عنوان قطعه مشاهیر و هنرمندان و همچنین اختصاص مکانی برای کانون هنرمندان استان قول مساعد دادند و قرار شد تا حداکثر 10 روز دیگر این مکان‌ها با نصب تابلو به عموم مردم معرفی شوند.

انتهای پیام/69017/پو3002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول