اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معرفی برترین‌های لیگ تکواندو نونهالان مازندران‌

رئیس هیئت تکواندو نکا از معرفی برترین‌های لیگ تکواندو نونهالان و خردسالان مازندران خبر داد.

معرفی برترین‌های لیگ تکواندو نونهالان مازندران‌

محسن رمدانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در نکا اظهار داشت: تیم هیئت تکواندو نکا و تیم مرحوم دامادی ساری بعد از تیم حاجی‌پور بابل پرامتیازترین تیم‌های این دوره از مسابقات بوده‌اند.

وی افزود: هفته هفتم و هشتم مسابقات تکواندو لیگ خردسالان و نونهالان مازندران یادواره 10 هزار شهید این استان در نکا با حضور هزار ورزشکار برگزار شد.

رئیس هیئت تکواندو نکا به تیم‌ها و نفرات برگزیده این دوره از مسابقات اشاره کرد و یادآور شد: براساس نظر هیئت داوران،

پر امتیازترین بازیکن علی جوانمرد از نکا و محمود حسینی از ساری، فنی‌ترین بازیکن در این دوره از مسابقات کوروش کلایی از نکا، بازیکن منتخب اخلاق آرش تقی زاده از ساری، فنی‌ترین سرپرست اسماعیل شهابی از هیئت تکواندوی آمل، بهترین مربی  مهران فلاح از هیئت تکواندو نکا و بهترین داور موسی خلیلی از جویبار معرفی شدند.

رمدانی گفت: فنی‌ترین تیم این دوره از مسابقات هیئت تکواندو نکا و تیم منتخب اخلاق فرهنگ جویبار انتخاب شدند.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این دوره از مسابقات بزرگداشت نام و یاد شهدا و نهادینه کردن ارزش‌های مهم شهید و شهادت در جامعه و در بین اقشار مختلف و ورزشکاران نسل جدید بوده است.

رمدانی بیان داشت: مسابقات لیگ تکواندو نونهالان و خردسالان در بخش پسران با حضور ورزشکاران تکواندو مازندران در سالن سردار طوسی برگزار است.

این مسئول گفت: این مسابقات بر روی چهار تشک "شیاب چانگ" و با حضور بیش از 30 داور برگزار شد.

وی با بیان اینکه تکواندوکاران مازندرانی در 14 وزن با هم به رقابت می‌پردازند، اظهار داشت: اوزان 24- ، 26- ، 28- و 30- کیلوگرم با ارفاق 250 گرم در رده سنی خردسالان و اوزان 33-، 37-، 41-، 45-، 49-، 53-، 57-، 61-، 65- و 65+ کیلوگرم با ارفاق 300 گرم در رده نونهالان اوزان این دوره از مسابقات بوده است.

رمدانی اظهار داشت: وزن‌کشی‌ها در چهار منطقه انجام شد که در منطقه ساری با حضور استاد ابراهیم واحدی، در جویبار و قائمشهر با حضور استاد بای سرخی، در نکا با حضور استاد محمد زمانی، در بابل با حضور استاد فخرالدین موسوی و در آمل و فریدونکنار وزن‌کشی‌ها با حضور استاد مسعود کاظمی انجام شد.

وی با تاکید بر تقویت حامیان ورزشی در این رشته خاطرنشان کرد: وجود اسپانسر نقطه قوت و پرش ورزشکاران است که باید مورد توجه مسئولان و سرمایه‌گذاران قرار گیرد.

رئیس هیئت تکواندو نکا بیان داشت: مازندران از استان‌های صاحب‌نام در ورزش قهرمانی است که از رشد قابل توجهی در این ورزش برخوردار است و باید برای رشد آن با بهره‌مندی از اسپانسرهای قوی گام‌های بلندتری برداشته شود.

به گزارش فارس، در این مسابقات تیم‌های قدرت(بندپی)، حاجی‌پور بابل، صمدآری بابل، رضا خرمشاهی ساری، اسدی فریدونکنار الف، اسدی فریدونکنار ب، مرحوم دامادی ساری، بیمه پاسارگاد(بابل)، هیئت تکواندو آمل، هیئت تکواندو نکا، نجفی قائمشهر، برادران اخوان بابل، فرهنگ جویبار، مرحوم دامادی ساری، محمدزاده قائمشهر الف، محمدزاده قائمشهر الف ، شهید رضایی قائمشهر و نام‌آوران ساری شرکت کردند.

انتهای پیام/86002/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول