اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رده سنی بزرگسالان

8 بانوی قمی در تکواندوی قهرمانی کشور به روی شیهاپچانگ می‌روند

8 تکواندوکار در ترکیب تیم بانوان هیئت تکواندوی استان قم این هفته در جدال با حریفان خود در پیکارهای تکواندوی قهرمانی بانوان کشور به روی شیهاپچانگ می‌روند.

8 بانوی قمی در تکواندوی قهرمانی کشور به روی شیهاپچانگ می‌روند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، با توجه به برگزاری پیکارهای تکواندوی قهرمانی کشور که آوردگاه برترین‌های این رشته از استان‌های مختلف کشور است، تیم بانوان هیئت تکواندوی استان قم نیز با تمام توان خود در این دوره از مسابقات حضور می‌یابد.

بر اساس آخرین خبرها از تمرینات تیم هیئت قم، در تیم تکواندوی بانوان قم نفرات آماده‌ای حضور دارند که در اوزان مختلف تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشته‌اند و در صورتی که اعضای تیم دچار مصدومیت نشده و در جریان مسابقات اسیر اشتباهات داوری نشوند، می‌توان انتظار عملکرد خوب آن‌ها در رقابت با حریفان را داشت.

این در حالی است که همه ساله سطح رقابت‌های تکواندوی قهرمانی کشور در هر رده سنی در مقایسه با دوره‌های قبل از آن بالاتر و از نظر فنی، دارای کیفیت بهتر بوده است بنابراین با علم به این موضوع تیم قم آماده پیکارهای قهرمانی کشور شده است.

هجدهمین دوره مسابقات کشوری بانوان با رقابت تیم‌های شرکت‌کننده از تمام استان‌ها و قضاوت داوران برتر کشور برگزار می‌شود و برای همین منظور تیم تکواندوی بانوان هیئت استان قم با ترکیبی متشکل از هشت تکواندوکار به مصاف حریفان می‌رود.

نگاهی به ترکیب تیم اعزامی بانوان قم به این مسابقات نشان می‌دهد که در ترکیب تیم بانوان هیئت تکواندوی قم، مهدیه ایمنیان، مریم زند، زینب ترابی، فاطمه معصومه نقی‌پور، نرگس زند، فرشته نعمتی، فائزه آریامهر و مهدیه میرزایی حضور دارند.

این اعزام در حالی انجام می‌شود که در سال‌های اخیر رشته ورزشی تکواندو یکی از رشته‌های مدال‌آور و افتخار‌آخرین ورزش استان قم است که در رده‌های سنی مختلف از خردسالان گرفته تا رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان، چهره‌های بسیار مستعدی در باشگاه‌های مختلف در بخش بانوان فعالیت می‌کنند.

موفقیت‌های رزمی‌کاران قمی در رشته‌های مختلف نیز نشان داده که قم مهد ورزش‌های رزمی است و در این بین رشته ورزشی تکواندو توانسته است با توجه به فنون زیبا و جذابیت خاصی که دارد، بسیاری از نوجوانان و جوانان مستعد استان قم را به خود جذب کرده و از آن‌ها قهرمانان و چهره‌های نامداری معرفی کند.

همچنین در سال‌های اخیر سرمایه‌گذاری خوبی بر روی رده‌های سنی پایه رشته ورزشی تکواندو انجام شده است و مربیان پرتلاش در باشگاه‌های مختلف و مجموعه زحمتکش هیئت تکواندو نیز حاصل زحمات خود را با موفقیت شاگردان خود در میادین بزرگی همچون رقابت‌های قهرمانی جهان، پیکارهای آسیایی و بین‌المللی و حتی رقابت‌های کشوری به دست آورده‌اند.

در نهایت اینکه برگزاری رقابت‌های لیگ استانی در رشد و توسعه بیش از پیش رشته ورزشی تکواندو در سال‌های اخیر بسیار مثبت بوده و حضور تمام تیم‌های باشگاهی و به دنبال آن چهره‌های مستعد تکواندوی قم موجب شده است تا ارزیابی دقیقی از میزان آمادگی تکواندوکاران رده‌های سنی مختلف به دست آید.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول