اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت تکواندو نکا خبر داد

حضور هزار تکواندوکار در لیگ خردسالان و نونهالان مازندران

رئیس هیئت تکواندو نکا گفت: هفته هفتم و هشتم مسابقات تکواندو لیگ خردسالان و نونهالان مازندران یادواره 10 هزار شهید این استان در نکا با حضور هزار ورزشکار برگزار شد.

حضور هزار تکواندوکار در لیگ خردسالان و نونهالان مازندران

محسن رمدانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا اظهار داشت: این دوره از مسابقات با حضور بیش از یک هزار تکواندوکار نونهال و خردسال پسر مازندرانی از شرق تا غرب مازندران برگزار شد.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این دوره از مسابقات بزرگداشت نام و یاد شهدا و نهادینه کردن ارزش‌های مهم شهید و شهادت در جامعه و در بین اقشار مختلف و ورزشکاران نسل جدید است.

رمدانی اضافه کرد: مسابقات لیگ تکواندو نونهالان و خردسالان در بخش پسران با حضور ورزشکاران تکواندو استان مازندران در سالن سردار طوسی در حال برگزاری است.

این مسئول گفت: این مسابقات بر روی چهار تشک "شیاب چانگ" و با حضور بیش از 30 داور در حال برگزاری است.

رییس هیات تکواندو نکا ادامه داد: رده سنی خردسالان شرکت کننده در این مسابقات متولدین 11/10/1380 لغایت 10/10/1384 و در رده نونهالان متولدین 11/10/1370 لغایت 10/10/1380 است.

وی با بیان اینکه تکواندوکاران مازندرانی در 14 وزن با هم به رقابت می‌پردازند، اظهار داشت: اوزان 24- ، 26- ، 28- و 30- کیلوگرم با ارفاق 250 گرم در رده سنی خردسالان و اوزان 33- ، 37- ، 41- ، 45- ، 49- ، 53- ، 57- ، 61- ، 65- و 65+ کیلوگرم با ارفاق 300 گرم در رده نونهالان اوزان این دوره از مسابقات است.

رمدانی اظهار داشت: وزن‌کشی‌ها روز گذشته در چهار منطقه انجام شد که در منطقه ساری با حضور استاد ابراهیم واحدی، در جویبار و قائمشهر با حضور استاد بای سرخی، در نکا با حضور استاد محمد زمانی، در بابل با حضور استاد فخرالدین موسوی و در آمل و فریدونکنار وزن‌کشی‌ها با حضور استاد مسعود کاظمی صورت گرفت.

مسئول مسابقات تکواندوی مازندران با بیان اینکه این دوره از مسابقات یک روزه تا شبانگاه جمعه ادامه دارد، یادآور شد: مسابقات در دو دوره زمانی صبح و بعد از ظهر برگزار می‌شود و تکواندوکاران در اوزان مختلف به رقابت می‌پردازند.

وی با تاکید بر تقویت حامیان ورزشی در این رشته خاطرنشان کرد: وجود اسپانسر نقطه قوت و پرش ورزشکاران است که باید مورد توجه مسئولان و سرمایه‌گذاران قرار گیرد.

رمدانی گفت: با توجه به حضور یک هزار تکواندوکار در این دوره از مسابقات نتایج این دوره از مسابقات قهرمانی لیگ استان در رده خردسالان و نونهالان تکواندوکار فردا اعلام می‌شود.

انتهای پیام/86002/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول