اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال انجام شد

بازرسی افزون بر 11 هزار واحد صنفی رزن/شناسایی 658 متخلف

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان رزن از بازرسی 11 هزار و 751 واحد صنفی در سطح شهرستان رزن طی امسال خبر داد.

بازرسی افزون بر 11 هزار واحد صنفی رزن/شناسایی 658 متخلف

ابوالفضل مرادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به نظارت و بازرسی از بازار شهرستان رزن در طول سال اظهار داشت: در هشت ماه امسال 11 هزار و 751 واحد صنفی در سطح شهرستان مورد بازرسی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در این راستا 658 متخلف شناسایی شده است، ادامه داد: تعداد پرونده‌های ارسالی به تعزیرات حکومتی نیز 594 مورد بوده است.

رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان رزن در مورد گزارشات ارسالی به ستاد خبری 124 اداره، تعداد آن را 120 مورد دانست که مورد رسیدگی قرار گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه در بحث ساماندهی واحدهای صنفی بدون پروانه 89 مورد پلمب واحدهای صنفی را داشتیم، ابراز داشت: تشدید بازرسی از بازار شهرستان برای سه ماهه پایان سال از دیگر اقدامات این اداره است.

مرادی از رصد قیمت‌ها در سطح بازار و اخذ موجودی کالا در انبارها خبر داد و گفت: برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا و نمایشگاه فروش فوق‌العاده کالا در اسفندماه از دیگر برنامه‌های پیش رو است.

وی با اشاره به جذب و توزیع میوه و مرکبات شب عید افزود: اقدامات لازم در این زمینه در حال انجام است تا برای تأمین میوه شب عید مشکلی نداشته باشیم.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان رزن از بازرسی یک‌هزار و 550 واحد نانوایی در هشت ماه امسال خبر داد و ابراز داشت: 150 واحد متخلف در این زمینه شناسایی شده است.

انتهای پیام/89002/ت20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول