اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری بوشهر خبر داد

ابلاغ اعتبار 4 میلیارد ریالی بخش پژوهش به استان بوشهر

مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری بوشهر گفت: امسال چهار میلیارد ریال ابلاغی اعتبارات در پژوهش به استان بوشهر اختصاص یافته است.

ابلاغ اعتبار 4 میلیارد ریالی بخش پژوهش به استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حسن ابراهیمی ظهر امروز در آیین تجلیل از دانش‌آموزان برتر حوزه پژوهش در استان بوشهر اظهار داشت: با توجه به اینکه امسال سهم اعتبارات پژوهشی از نیم به یک درصد رسیده است، مدیران دستگاه‌های اجرایی باید سهم اعبتارات ابلاغی پژوهشی را اختصاص دهند.

ابراهیمی گفت: تاکنون 800 نفر از نخبگان و پژوهشگران استان در سامانه معرفی پژوهشگران ثبت نام کرده‌اند ولی تعداد پژوهشگران استان ازاین رقم بیشتر است.

مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری بوشهر تصریح کرد: راه رسیدن به نتیجه مطلوب و توسعه و پیشرفت از پژوهش آغاز می‌شود.

وی تاکید کرد: باید فرزندان خود را از دوران تحصیل با امر پژوهش آشنا کرده تا در آینده با این مقوله برخود خوبی داشته باشند نه اینکه به پژوهش به عنوان موضوعی غیر مهم نگاه کنند.

مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری بوشهر با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای تقویت پژوهش در آموزش و پرورش گفت: فعالیت‌های خوبی در این زمینه صورت گرفته اما برای پیشرفت در این حوزه نیازمند کار بیشتری هستیم.

ابراهیمی گفت: در همین ارتباط شاهد ارتقا جایگاه پژوهش در مدارس و دانشگاه‌ها هستیم و استان بوشهر در جشنواره‌های مختلف پژوهش رتبه‌های برتر را هم کسب کرده است.

وی بیان کرد: با توجه به نقش و جایگاه آموزش و پرورش در تربیت نسل آینده، لذا این نهاد باید برای نهادینه شدن فرهنگ پژوهش در بین دانش‌آموزان برنامه‌ریزی کند.

مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری بوشهر با بیان اینکه، دستاوردهای امروز ما در بخش‌های مختلف حاصل تلاش جوانان این آب و خاک است، گفت: در چهارمین جشنواره علم تا عمل استان بوشهر با انتخاب دو طرح نفت و گاز در بین 30 استان کشور به‌عنوان استانهای برتر شناخته شد.

انتهای پیام/66006/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول