اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پژوهش و فن‌آوری دانشگاه آزاد اسلامی اراک:

نمایشگاه هفته پژوهش و فن‌آوری از فردا در اراک برپا می‌شود

معاون پژوهش و فن‌آوری دانشگاه آزاد اسلامی اراک از برپایی نمایشگاه هفته پژوهش و فن آوری از فردا در اراک خبر داد.

نمایشگاه هفته پژوهش و فن‌آوری از فردا در اراک برپا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک علی نیازی پیش از ظهر امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های هفته پژوهش اظهار داشت: هفته پژوهش و فن‌آوری امسال با شعار «پژوهش و فن‌آوری، کلید توسعه پایدار» از فردا آغاز خواهد شد.

وی افزود: در کارگروه پژوهش و فن‌آوری استان که به ریاست استاندار مرکزی در آذر ماه سال جاری با محوریت هفته پژوهش برگزار شد، دانشگاه آزاد اسلامی اراک به عنوان دبیرخانه ستاد برگزاری هفته پژوهش و فن‌آوری در سال 92 انتخاب و منصوب شد.

وی اظهار داشت: پس از انتصاب دانشگاه آزاد اسلامی اراک به عنوان دبیرخانه ستاد برگزاری هفته پژوهش و فن‌آوری،‌ جلسه‌ای به منظور برنامه‌ریزی مناسب و مشخص کردن راهکارهایی برای برگزاری باشکوه مراسم هفته پژوهش و معرفی و انتخاب دبیر کمیته‌ها با حضور نمایندگان تام‌الاختیار دانشگاه‌ها، مراکز تحقیقاتی و سازمان‌های مرتبط استان مرکزی برگزار شد.

مدیر اجرایی ستاد برگزاری هفته پژوهش و فن‌آوری استان مرکزی با اشاره به تشکیل شش کمیته برای این ستاد گفت: در جلسه ستاد هفته پژوهش و فن‌آوری شش کمیته تعیین و دبیرخانه این کمیته‌ها مشخص شد که این کمیته‌ها شامل کمیته انتخاب پژوهشگران و فن‌آوران برتر به مسئولیت دانشگاه آزاد اسلامی اراک، کمیته تبلیغات و اطلاع‌ رسانی به مسئولیت دانشگاه آزاد اسلامی اراک، کمیته برگزاری نمایشگاه‌ به مسئولیت دانشگاه آزاد اسلامی اراک، کمیته سخنرانی‌ها به مسئولیت دانشگاه آزاد اسلامی علوم و تحقیقات استان مرکزی- اراک، کمیته بازدیدها به مسئولیت سازمان صنعت، معدن و تجارت و اداره کل استاندارد و کمیته فن ‌بازار به مسئولیت فن بازار منطقه‌ای استان است.

دبیر کمیته برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش و فن‌آوری استان مرکزی بیان کرد: هفته پژوهش و فن‌آوری همزمان با برگزاری مراسم افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فن‌آوری استان فردا در سالن ورزشی شهدای پنجم مرداد آغاز می‌شود.

نیازی خاطرنشان ساخت: برگزاری این نمایشگاه در هفته پژوهش فرصت مناسبی برای عرضه دستاوردها و افتخارات پژوهشی استان مرکزی است تا توانمندی‌های استان معرفی و در معرض دید علاقمندان به ویژه جوانان قرار گیرد.

به گفته وی در نمایشگاه امسال، تقریبا تمام دانشگاه‌‌های استان مرکزی و همچنین اکثر صنایع بزرگ استان دارای غرفه بوده و در نمایشگاه حضور خواهند داشت.

وی افزود: برای استفاده بیشتر بازدیدکنندگان از نمایشگاه هفته پژوهش و فن‌آوری ، نمایشگاه کتاب با حضور ناشران مختلف همزمان با این نمایشگاه، در سالن ورزشی شهدای پنجم مرداد برگزار می‌شود تا دانشجویان، محققان و اساتید بتوانند استفاده مطلوب را از این نمایشگاه ببرند.

معاون پژوهش و فن‌آوری دانشگاه آزاد اسلامی اراک با اشاره به اینکه امسال در شش گروه علوم انسانی، علوم پزشکی، هنر، فنی مهندسی، کشاورزی و علوم پایه پژوهشگران برتر برگزیده خواهند شد، تصریح کرد: پژوهشگران و فن‌آوران می‌توانند تا پایان وقت اداری 23 آذر ماه، آثار خود را ارسال کنند و آخرین اطلاعات هفته پژوهش نیز بر روی وب سایت دانشگاه آزاد اسلامی اراک موجود است.

نیازی هدف از برگزاری این نمایشگاه را معرفی دستاوردهای علمی، پژوهشی و صنعتی دانشگاه‌ها، سازمان‌ها، مراکز تحقیقاتی و صنایع استان مرکزی بیان کرد و اظهار داشت: نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فن‌آوری استان مرکزی با برپایی 50 غرفه از 24 تا 28 آذر ماه از ساعت 9 تا 5 بعد از ظهر در مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک آماده بازدید پژوهشگران، اساتید، دانشجویان، علاقمندان و عموم مردم است.

انتهای پیام/87005/ی30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول