اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آغاز مرحله دوم لیگ کاراته نوجوانان کشور صورت می‌گیرد

قم با 3 نماینده به دنبال قهرمانی در کاراته کشور

دومین مرحله رقابت‌های لیگ کاراته رده سنی نوجوانان باشگاه‌های کشور با رویارویی نمایندگان کاراته قم با یکدیگر از پنج‌شنبه هفته جاری آغاز می‌شود.

قم با 3 نماینده به دنبال قهرمانی در کاراته کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون کاراته کشورمان این هفته دومین مرحله لیگ کاراته رده سنی نوجوانان باشگاه‌های کشور با عنوان لیگ جوانه در حالی آغاز می‌شود که سه نماینده از استان قم در جمع تیم‌های برتر حضور دارند.

در واقع با انجام مسابقات مرحله اول فصل جاری لیگ کاراته رده سنی نوجوانان باشگاه‌های کشور که با حضور نزدیک به 30 تیم برگزار شد، از بین چهار نماینده قم سه تیم موفق به کسب مجوز صعود به مرحله دوم شده‌اند و حالا قم با سه نماینده به دنبال قهرمانی است.

مرحله دوم لیگ کاراته جوانه باشگاه‌های کشور این هفته همزمان با لیگ آینده سازان برگزار می‌شود در حالی که تیم‌های حاضر در این مرحله رقابت‌های خود را به صورت دوره‌ای و از روز پنجشنبه بیست و یکم آذر ماه در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار می‌کنند.

12 تیم در لیگ کاراته آینده سازان و 12 تیم در لیگ جوانه‌ها کاراته باشگاه‌های کشور به مرحله دوم صعود کرده‌اند که در دو گروه با یکدیگر رقابت دوره‌ای خواهند داشت تا در نهایت تیم‌های اول و دوم هر گروه به مرحله نیمه نهایی راه یابند.

البته قم تنها در لیگ جوانه یا لیگ رده سنی نوجوانان سه نماینده دارد ولی در لیگ آینده سازان هیچ تیمی از قم حاضر نیست و بدین ترتیب امید کاراته قم برای کسب عنوان قهرمانی به درخشش کاراته کاهای مستعد قمی در ترکیب تیم‌های تجهیزات رزمی سامکوه، صنایع شهاب گاز سوز قم و شهید بیطرفان قم است.

طبق برنامه سازمان لیگ فدراسیون کاراته کشورمان برنامه دیدارهای مرحله دوم در حالی مشخص شده است که در گروه نخست لیگ جوانه تیم شهید بیطرفان قم در گام نخست به مصاف شهرداری سیرجان می‌رود و در دومین مسابقه با همشهری خود یعنی تیم تجهیزات رزمی سامکوه رقابت خواهد کرد.

البته تیم کاراته تجهیزات رزمی سامکوه که استعدادهای باشگاه انقلاب قم را در ترکیب خود دارد در دومین مسابقه این هفته باید با تیم شوتوکان wskf اصفهان روبه‌رو شود و البته در سایر دیدارهای این گروه تیم‌های شهید مقدسی با شهرداری اراک، شهرداری سیرجان با شهرداری اراک و شوتوکان wskf اصفهان با شهید مقدسی به رقابت خواهند پرداخت.

همچنین در گروه دوم تیم کاراته صنایع شهاب گاز سوز قم در گام نخست به مصاف تیم آرش ماکو می‌رود و دومین دیدار خود را نیز برابر باشگاه سلیمی رشت برگزار می‌کند، ضمن اینکه در سایر دیدارهای این گروه هیئت کاراته البرز با تولید برق هرمزگان رو به رو خواهد شد.

همچنین تیم شهید داورزنی قرچک با باشگاه سلیمی رشت و تولید برق هرمزگان دو مسابقه مهم خواهد داشت و در آخرین بازی این گروه روز پنج‌شنبه 21 آذر ماه تیم کاراته باشگاه آرش ماکو با هیئت کاراته البرز دیداری حساس را انجام می‌دهد.

انتهای پیام/78002/ح40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول