اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کاراته مازندران:

کاراته‌کاهای مازندرانی خانه کاراته مجهز می‌خواهند

رئیس هیئت کاراته استان مازندران با اشاره به حضور موثر کارته‌کاهای مازندرانی در تیم ملی گفت: کاراته‌کاهای مازندرانی خانه کاراته مجهز می‌خواهند.

کاراته‌کاهای مازندرانی خانه کاراته مجهز می‌خواهند

به گزارش خبرگزاری فارس از قائمشهر،حسن ابراهیمی صبح امروز دیدار جامعه ورزشی کاراته شهرستان‌های قائمشهر،سوادکوه،جویبار و کیاکلا با سیدهادی حسینی نماینده مجلس شورای اسلامی بیان داشت: ورزش کاراته با وجود مدال‌آوری و داشتن قهرمانان همیشه مظلوم واقع شده است.

 

ابراهیمی رئیس هیئت کاراته استان و حسینی نماینده مجلس

وی افزود: ورزشکاران رشته‌های دیگر در نوع نگاه مسئولان و تجلیل از قهرمانان با قهرمانان کاراته یکسان دیده نمی‌شوند.

رئیس هیئت کاراته مازندران تصریح کرد: کاراته‌کاها در مقایسه با سایر ورزشکاران بیشترین مدال را کسب می‌کنند نه تنها اینکه کمکی به این قهرمانان نمی‌شود بلکه باید خودمان با بودجه بسیار کم از قهرمانان تجلیل کنیم. 

 ابراهیمی نداشتن یک خانه کاراته مجهز را یکی دیگر از مشکلات ورزشکاران این رشته اعلام و خاطر نشان کرد: کاراته استان با توجه به توانمندی‌هایی که داشته از وجود یک خانه کاراته مجهز محروم است.

 وی با اشاره به اهدای زمین برای راه‌اندازی خانه کاراته در استان توسط یک خیر گفت: فقط منتظر بودجه آن هستیم که به همت مسئولان استارت ساخت آن زده شود. 

 سیدهادی حسینی نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه و جویبار در مجلس در شورای اسلامی نیز در این مراسم خطاب به کاراته‌کاهای و مربیان این رشته گفت: همانطور که معلمی از شغل انبیاء بوده، شغل مربیگری را هم نوعی از شغل انبیاء خطاب کرد چرا که شما هم برای تعلیم و تربیت جسم و جان زحمت می‌کشید.

 وی مازندران را استان اول کشور و منطقه از لحاظ قهرمان پروری خطاب کرد و گفت: آموزش‌ها در این رشته باید به روز باشد و این مستلزم این است که توجه بیشتری مسئولان این ورزش از خود نشان دهند.

 

اهداء لوح یاد بود به خانم فاطمه چالاکی مدال‌آور آسیایی

در این دیدار رئیس هیئت کاراته استان،بهزاد صفری رئیس هیئت کاراته قائمشهر و مسئول هئیت‌های شهرستان کاراته استان،استاد چالاکی،استاد صمدی و استاد جانباز محسن‌پور به اتفاق نام‌آوران،مدال‌آوران و نام‌آوران کاراته شهرستان قائمشهر حضور داشتند.

 

=================

 

عکس و خبر: سید سعید کاظمی

 

=================

انتهای پیام/86017/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول