اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با غلبه بر سپاهان و مناطق نفت‌خیز

آذرخودرو نوین قم در سوپر لیگ کاراته کشور صدرنشین شد

کاراته‌کاهای تیم آذرخودرو نوین قم گام نخست از فصل جدید سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور را با غلبه بر دو مدعی این فصل برداشته و صدرنشین شدند.

آذرخودرو نوین قم در سوپر لیگ کاراته کشور صدرنشین شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم کاراته آذرخودرو نوین قم با آمادگی بازیکنان خود شروع بسیار موفقی در فصل جدید مسابقات سوپر لیگ کاراته قهرمانی مردان باشگاه‌های کشور داشت و توانست در گام نخست هر دو حریف پرقدرت خود را با شکست مواجه کند.

این در شرایطی است که بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون کاراته کشورمان زنگ آغاز مسابقات قهرمانی سوپر لیگ کاراته کشور در بیست و دومین روز آذر ماه زده شد و مدعیان قهرمانی در چند مسابقه حساس به مصاف یکدیگر رفتند.

فصل جدید رقابت‌های قهرمانی سوپر لیگ کاراته مردان باشگاه‌های کشور جمعه شب بیست و دوم آذرماه در حالی هفته نخست خود را پشت سر گذاشت که اعضای تیم کاراته آذرخودرو نوین قم برابر رقبای مطرح خود یعنی فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و مناطق نفت خیز جنوب پرفروغ ظاهر شدند.

بر اساس برنامه سازمان لیگ فدراسیون کاراته کشورمان، دیدارهای هفته اول از دور رفت پیکارهای قهرمانی سوپر لیگ کاراته مردان باشگاه‌های کشور به میزبانی سالن شهید کبکانیان شهر تهران برگزار شد و آذرخودرو نوین قم ابتدا از سد حریف اصفهانی خود گذشت و سپس از جدال با رقیب خوزستانی خود سربلند بیرون آمد.

آذرخودرو نوین قم به سرمربیگری و مدیریت فنی غلامرضا دباغیان سرمربی باسابقه سال‌های نه چندان دور تیم ملی کاراته کشورمان در نخستین دیدار خود به مصاف فولاد مبارکه سپاهان اصفهان رفت و این تیم را با حساب 17 بر 10 از پیش رو برداشت.

شاگردان دباغیان در گام دوم برابر تیم مناطق نفت‌خیز جنوب قرار گرفتند و در این دیدار بسیار قوی‌تر از مسابقه قبل ظاهر شده و توانستند تیم حریف را که نفرات خوب و آماده‌ای در ترکیب خود داشت با نتیجه جالب توجه 17 بر 7 شکست بدهند و دومین پیروزی متوالی خود را کسب کنند.

در جدول رده‌بندی رقابت‌های سوپر لیگ کاراته مردان باشگاه‌های کشور تا پایان هفته نخست تیم آذرخودرو نوین قم با کسب شش امتیاز در کنار تیم دانشگاه آزاد اسلامی تهران در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفته است در حالی که نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده آنها تیم برق هرمزگان است.

تعداد تیم‌های شرکت‌کننده در این فصل از سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور 9 تیم هستند و به غیر از تیم آذرخودرو نوین قم تیم‌های شهید داورزنی قرچک، تیم کاراته پایتخت، دانشگاه آزاد اسلامی، مناطق نفت‌خیز جنوب، باشگاه پرهام، آوای رزم و فولاد مبارکه سپاهان نیز رقبای این تیم در تلاش برای کسب عنوان قهرمانی سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور هستند.

انتهای پیام/78002/صا30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول