اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور امور بانوان فرمانداری سقز مطرح کرد

لزوم ایجاد مکان‌های تفریحی ویژه بانوان در سقز

مشاور امور بانوان فرمانداری سقز لزوم ایجاد مکان‌های تفریحی ویژه بانوان و ترویج فرهنگ ورزش همگانی برای بانوان شاغل در ادارات را از نیازهای این شهرستان دانست.

لزوم ایجاد مکان‌های تفریحی ویژه بانوان در سقز

به گزارش خبرگزاری فارس از سقز، سعادت صالحی صبح امروز در جمع تعدادی از نمایندگان بانوان ادارات شهرستان سقز با بیان خصوصیات و ویژگی‌های حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار داشت: پیروی از راه و روش و سبک زندگی آن حضرت، مهمترین نیاز بانوان امروز است.

مشاور امور بانوان فرمانداری سقز با بیان این مطلب اظهار داشت: همه باید به فاطمه زهرا (س) اقتدا کنند و برای طرفداری از مظلومین و احیای سنت الهی و تهذیب اخلاق، احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر و ترویج اخلاق نیک و حسنه و ترویج سبک زندگی فاطمی تلاش نماییم.

صالحی خواستار افزایش بصیرت‌افزایی بانوان برای مقابله با هجمه نرم دشمنان شد و گفت: بانوان ایران در جریان پیروزی انقلاب اسلامی ثابت کردند که در مجاهدت همدوش مردان بلکه مقدم بر آنان هستند.

وی اظهار امیدواری کرد: تا بانوان با سلاح ایمان و تعهد، پشتوانه انقلاب و نظام اسلامی باشند و همچنان در سازندگی کشور و تربیت آینده‌سازان گام‌های موثری بردارند و متعهدانه به کشور خود خدمت نمایند.

مشاور فرماندار سقز در امور بانوان، در ادامه به تشریح بخشی از اقدامات صورت گرفته پرداخت و افزود: تلاش برای ارتقای آگاهی بانوان در زمینه‌های مختلف، کمک و مساعدت به زنان سرپرست خانوار با هدف اشتغالزایی، برپایی همایش‌ها و نمایشگاه‌ها در مناسبت‌های مختلف، تلاش برای اعطای وام به بانوان نیازمند، آموزش زنان روستایی با اولویت‌بندی نیاز هر منطقه، آموزش دختران روستایی در قالب طرح مشکات، اجرای بهینه طرح رحمت در تمام مناطق شهری، تشکیل جلسات با نماینده بانوان ادارات، مساعدت مالی به دانشجویان تا هنگام اخذ مدرک و مساعدت بانوان در زمینه کاریابی از جمله مواردی است که توسط مشاور فرماندار در امور بانوان و نماینده بانوان ادارات انجام شده است.

صالحی نیاز به ارتقای آگاهی و اطلاعات در زمینه‌های مختلف، ایجاد مکان‌های تفریحی ویژه بانوان از جمله پارک مخصوص بانوان، ترویج فرهنگ ورزش همگانی برای بانوان شاغل در ادارات، ارتقای علمی بانوان در زمینه فناوری روز، تدوین برنامه جامع برای انجام مشاوره‌های قبل از ازدواج و مساعدت به بانوانی که به امر کار و تولید در عرصه اقتصاد علاقه‌مند هستند را از مواردی برشمرد که در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/79010/ر40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول