اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل:

توسعه ورزش قهرمانی نیاز به ارزیابی‌های علمی و پژوهشی دارد

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: توسعه ورزش قهرمانی و همگانی نیاز به کارهای علمی، تحقیقاتی و پژوهشی دارد تا بدانیم با توجه به استعداد جوانان و نوجوانان این استان در کدام رشته‌ها باید سرمایه‌گذاری حقیقی را انجام دهیم.

توسعه ورزش قهرمانی نیاز به ارزیابی‌های علمی و پژوهشی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احد پازاج عصر امروز در جلسه شورای پژوهش و فناوری اداره کل ورزش و جوانان استان اظهار داشت:‌ ما با این تحقیق و پژوهش می‌توانیم درست و دقیق توانمندی ورزشکاران خود را مورد ارزیابی و سنجش قرار دهیم تا براساس این ارزیابی‌ها بتوانیم رشته‌های مختلف را تقویت و مورد حمایت جدی قرار دهیم.

وی تصریح کرد: طرح‌های پژوهشی در حوزه ورزش و جوانان براساس اولویت‌ها و محورهای شورای پژوهش و فناوری اداره کل مورد حمایت قرار می‌گیرد.

پازاج موفقیت برنامه‌ها و کارهای اجرایی در حوزه ورزش و جوانان را در گرو طرح‌های پژوهشی، علمی و تحقیقاتی اعلام کرد.

این مسئول در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان تلاش می‌کند با سیاست‌گذاری، هدایت و نظارت بر فعالیت‌های پژوهشی، فناوری و طرح‌های پژوهشی را در حوزه ورزش و جوانان به لحاظ کمی و کیفی توسعه بخشد.

وی اضافه کرد: تحقق برنامه‌های ورزشی در بخش‌های قهرمانی و همگانی و برطرف شدن بخشی از مشکلات و اجرایی شدن برنامه‌های راهگشا در حوزه جوانان به بهره‌گیری از کارهای پژوهشی بستگی دارد.

پازاج بررسی موانع و مشکلات موجود در توسعه ورزش قهرمانی و ارائه راهکارهای عملی، دلایل عدم حضور بخش خصوصی در ورزش استان، راه‌های جذب حامیان مالی برای تیم‌های ورزشی و ارائه راهکار در استفاده حداکثری از ظرفیت‌های استانی برای همگانی کردن ورزش را به عنوان محورهای مورد نیاز پژوهش اداره کل در حوزه ورزش برشمرد.

‌مدیرکل ورزش و جوانان استان در ادامه بیان کرد: موانع و مشکلات موجود در ایجاد اشتغال برای جوانان و ارائه پیشنهادات سازنده، دلایل بالا رفتن سن ازدواج و بررسی دلایل عمده طلاق در استان، عوامل بروز آسیب‌های اجتماعی در حوزه جوانان و راهکارهای کنترل به عنوان محورهای مورد نیاز و اولویت‌دار پژوهش اداره کل در حوزه جوانان است که پژوهشگران می‌توانند در این راستا با شورای پژوهش اداره کل همکاری کنند.

در این جلسه برادران معاون ورزشی، مهرباروق معاون توسعه منابع، محمدنیا معاون امور فرهنگی و جوانان و موذن دبیر شورا نیز در مورد تبیین آیین‌نامه اجرایی شورای پژوهش، فناوری و فرآیند بررسی، تصویب و ثبت طرح‌های پژوهشی دیدگاه‌های خود را مطرح کردند.

انتهای پیام/62003/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول