به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، علی فرحآبادی صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: نمایشگاه 100 آگهی مطبوعاتی دهه 20 تا 50 با عنوان یکصد آگهی و یکصد خاطره در ساری برگزار میشود.
دبیر همایش مدیریت تبلیغات با اشاره به اینکه این نمایشگاه از ششم تا 10 بهمنماه در ساری برگزار میشود،گفت: همایش مدیریت تبلیغات هم در حاشیه این نمایشگاه برگزار میشود.
فرحآبادی تصریح کرد: احساس نیاز به تولید آگهی و مجموعه آگهیهای پیچیدهی تبلیغاتی از زمانی در کشور ما و دیگر کشورهای جهان به وجود آمد که تولیدکنندگان و صاحبان کارخانهها به پیچیدگی روند شهرنشینی و جریانات طبقات مختلف اجتماعی پی بردند.
وی ادامه داد: تولید کالای مشابه هم باعث رقابت سنگینی بین صاحبان کالا شد.
دبیر همایش مدیریت تبلیغات گفت: این رقابت باعث میشد که صاحبان سرمایه و کالا به فکر فروش هرچه بیشتر محصولات خود باشند و در این راستا تبلیغات هم پیشرفت قابل ملاحظهای کرد.
فرحآبادی با اشاره به اینکه در برگزار این نمایشگاه،عکسهایی از کتابی با همین عنوان، به نمایش در میآید،تصریح کرد: کتاب «یکصد آگهی مطبوعاتی دهه 20 تا 50» از انتشارات ایده خلاقیت است و در بخشهایی از این کتاب به محدودیت جراید در عصر پهلوی اول، روزنامه اطلاعات گشایشی در ارتباطات نوین، از نیازمندیها تا آگهی، از آگاهی تا آگهی، تبلیغات پس از مصدق و ملی شدن نفت و ... پرداخته شده است.
انتهای پیام/86007/ح20/ض1002