اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی اداره ارشاد فارس

هیچ‌گونه اقدامی برای برپایی نمایشگاه کتاب نشده است

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان تاکنون اقدامی برای برگزاری نمایشگاه کتاب انجام نداده است.

هیچ‌گونه اقدامی برای برپایی نمایشگاه کتاب نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، عبدالناصر اسکندری بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اظهار تاسف از بیان برخی مسئولان در مورد خلف وعده این شرکت در زمان برپایی نمایشگاه کتاب اظهار داشت: مسئولان مرتبط حتی برای یک‌بار به منظور انعقاد قرارداد و هماهنگی‌های لازم به این شرکت مراجعه نکرده‌اند و در عین حال مصاحبه‌های گوناگون در برخی از سایت‌ها و جراید هیچ‌گونه اقدامی برای برگزاری نمایشگاه کتاب در سایت شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس با این شرکت صورت نگرفته است.

وی با بیان اینکه تاکنون حداقل دو بازه زمانی برای برگزاری نمایشگاه کتاب را به آنها پیشنهاد داده‌ایم گفت: در این زمان‌ها نمایشگاه کتاب برگزار نشد و حتی در این بازه‌ها مقداری از تبلیغات برگزاری این نمایشگاه از جمله درج در قبوض تلفن توسط اداره کل ارشاد اسلامی فارس انجام شد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس اضافه کرد: برنامه برگزاری سالانه نمایشگاه‌های مختلف در این شرکت مانند تمام شرکت‌های نمایشگاه‌های ایران برای هر سال جدید از اواخر سال پیش از آن، بعد از هماهنگی و تایید با انجمن نمایشگاهی ایران تهیه و ثبت می‌شود.

اسکندری افزود: نمایشگاه‌های کشور موظف هستند پیش از شروع هر سال تقویم پیشنهادی سال جدید خود را به انجمن نمایشگاهی ایران ارسال و بعد از بررسی جنبه‌های گوناگون و تایید و اعلام کتبی آن انجمن، از این تقویم به عنوان برنامه زمان‌بندی سالانه خود استفاده کنند و به یقین هرگونه تغییر در آن منوط به اخذ مجوز از آن انجمن است.

وی ابراز داشت: تقویم نمایشگاهی هر ساله برای برپایی نمایشگاه‌های مختلف در این شرکت از شروع سال جدید به صورت ثابت در سایت این شرکت قابل رویت است.

انتهای پیام/2448/ق20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول