اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جهاد کشاورزی مازندران:

برنج تولید داخل عاری از باقیمانده سموم است

جهاد کشاورزی مازندران در خبری سلامت برنج تولید داخل کشور را تایید و اعلام کرد: برنج تولید داخل عاری از باقیمانده سموم است.

برنج تولید داخل عاری از باقیمانده سموم است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، باقیمانده سم در محصولات کشاورزی مازندران از حدود دو سال پیش در دانشگاه علوم پزشکی مازندران مطرح شد.

دانشگاه علوم پزشکی مازندران در پی تشدید بروز سرطان گوارش در مازندران پیگیری علت بروز سرطان در مازندران شد.

با توجه به اینکه مصرف برنج در مازندران بیش از سایر استان‌ها کشور است و این استان نیز خود تولید کننده برنج مورد نیاز کشور است مسئولان دانشگاه علوم پزشکی مازندران بررسی باقیمانده سموم در برخی محصولات تولیدی مازندران از جمله برنج را در دستور کار خویش قرار دادند.

پس از بررسی دانشگاه علوم پزشکی مازندران سال گذشته برنج تولید مازندران مشکلی برای مصرف نداشت و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی مازندران سلامت برنج مازندران را تایید کردند.

بررسی تولید برنج مازندران در دستور هر ساله مسئولان واحد تحقیقات و پژوهش مازندران قرار دارد.

بررسی امثال مسئولان دانشگاه علوم پزشکی مازندران و سازمان حفظ نباتات مازندران به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی مازندران بر سالم بودن برنج مازندران تاکید دارد.

در خبری که امروز از طریق مسئول روابط عمومی جهاد کشاورزی مازندران به فعالان رسانه‌ای مازندران پیامک شد آمده است: نتایج آزمایش‌های انجام شده توسط سازمان حفظ نباتات و دانشگاه علوم پزشکی مازندران بر روی هزار نمونه محصول برنج مازندران نشانگر آن است که برنج تولید داخل عاری از هر گونه باقیمانده سموم و فلزات سنگین است.

انتهای پیام/86004/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول