اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع تولیدی سنندج عنوان کرد

بهره‌مندی صاحبان مشاغل از آموزش‌های مجمع تولیدی سنندج

رئیس مجمع صنفی تولیدی، توزیعی و خدمات فنی شهرستان سنندج از بهره‌مندی صاحبان مشاغل در بخش اصناف از ارائه آموزش‌ توسط مجمع خبر داد.

بهره‌مندی صاحبان مشاغل از آموزش‌های مجمع تولیدی سنندج

فرهاد عزت‌پور، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج آموزش در هر حرفه و فنی را اصل اساسی و یکی از شروط موفقیت دانست و گفت: همه شاغلین در هر جایگاهی باید نسبت به این امر مهم توجه داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه مجمع نیز ارائه آموزش به زیرمجموعه‌های خود را در دستور کار دارد، اظهار داشت: به طور هفتگی 30 نفر از اعضای اتحادیه‌ها مورد آموزش قرار می‌گیرند.

رئیس مجمع صنفی، تولیدی توزیعی و خدمات فنی شهرستان سنندج گفت: این آموزش‌ها توسط نمایندگانی از اماکن، بخش اصناف سازمان صنعت، معدن و تجارت، نماینده امور مالیاتی، نماینده خود مجمع و بزرگان بازار ارائه می‌شود.

عزت‌پور با بیان اینکه هر کدام از این نمایندگان، آموزش‌های مربوط به حوزه تخصصی خود را ارائه می‌دهند گفت: به عنوان نمونه یکی از مهمترین آموزش‌ها تدریس اصول فقه بازار است.

وی افزود: این کلاس‌ها روزهای شنبه و یکشنبه هر هفته در محل مجمع برای افرادی که به تازگی وارد مشاغل بخش اصناف شده‌اند، ارائه می‌شود.

رئیس مجمع صنفی، تولیدی توزیعی و خدمات فنی شهرستان سنندج گفت: قرار بود این کلاس‌ها برای صاحبان قدیمی مشاغل در بخش اصناف نیز تدارک دیده شود که این مسئله در دستور کار خواهد بود.

عزت‌پور تصریح کرد: این دوره‌ها در قالب چهار کلاس برگزار می‌شود به طوریکه در هر کدام از روزهای شنبه و یکشنبه دو کلاس در نظر گرفته می‌شود.

وی از میزان استقبال اعضای اتحادیه‌ها از این کلاس‌ها ابراز رضایت کرد و گفت: صاحبان مشاغل صنفی درک کرده‌اند برای پیشرفت و موفقیت باید بر تمامی موضوعات مرتبط با شغل خود اشراف داشته باشند.

رئیس مجمع صنفی تولیدی، توزیعی و خدمات فنی شهرستان سنندج در پایان ابراز امیدواری کرد با اتخاذ تدابیر لازم زمینه بهره‌مندی صاحبان مشاغل در بخش اصناف از آموزش‌های بیشتر توسط مجمع فراهم شود.

انتهای پیام/79012/س40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول