اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حلوایی در گفت‌و‌گو با فارس:

کشتی‌گیران خردسال قم به جام پهلوانک‌ها اعزام می‌شوند

رئیس هیئت کشتی استان قم از اعزام کشتی‌گیران خردسال قمی به رقابت‌های کشتی فرنگی و آزاد قهرمانی کشور با عنوان جام پهلوانک‌ها خبر داد.

کشتی‌گیران خردسال قم به جام پهلوانک‌ها اعزام می‌شوند

محسن حلوایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: با توجه به اینکه قرار است رقابت‌های کشتی فرنگی و آزاد قهرمانی رده سنی خردسالان کشور با عنوان پهلوانک‌ها به انجام برسد قم نیز همچون تمام مسابقات این 2 رشته، تیمی آماده را روانه این پیکارها می‌کند.

وی یادآور شد: با توجه به محدودیت زمانی در نظر گرفته شده از سوی فدراسیون کشتی برای اعلام آمادگی تیم‌های استان‌های مختلف در این رقابت‌ها، روز یکشنبه هفدهم آذرماه رسماً آمادگی خود را برای جدال با چهره‌های مستعد کشتی کشور اعلام کردیم.

رئیس هیئت کشتی استان قم ادامه داد: استان‌های متقاضی شرکت در رقابت‌های کشتی فرنگی و آزاد جام پهلوانک‌ها تا پایان وقت اداری هفدهم آذرماه برای ثبت‌نام در این رقابت‌ها فرصت داشتند و ما نیز با توجه به اینکه ترکیب تیم‌های هر 2 رشته را شناخته بودیم رسماً در این رقابت‌ها حضور می‌یابیم.

وی عنوان کرد: برای اعزام تیم‌هایی قوی و منسجم به مسابقات کشتی فرنگی و آزاد قهرمانی رده سنی خردسالان کشور جام پهلوانک‌ها پیکارهای انتخابی استان را ملاک شناخت ترکیب تیم‌های اعزامی در نظر گرفتیم.

رئیس هیئت کشتی استان قم خاطرنشان کرد: خانه کشتی فجر واقع در مجموعه ورزشی جوادالائمه میزبان چهره‌های آینده‌دار و با استعداد باشگاه‌های مختلف کشتی قم بود و بدین ترتیب پیکارهای انتخابی برگزار شد و نفرات تیم‌های منتخب آزاد و فرنگی قم برای اعزام به رقابت‌های قهرمانی کشتی خردسالان کشور جام پهلوانک‌ها شناخته شدند.

حلوایی با بیان اینکه قم سرشار از استعدادهای ناب کشتی است، تصریح کرد: این عزیزان محصول تلاش و همت بسیار ارزنده مربیان دلسوز کشتی قم در هر 2 رشته فرنگی و آزاد هستند که در باشگاه‌های خود به رده‌های سنی پایه توجه ویژه‌ای دارند و به آن‌ها به عنوان پشتوانه‌های کشتی قم نگاه می‌کنیم.

وی به زمان و مکان برگزاری پیکارهای کشتی فرنگی و آزاد قهرمانی خردسالان کشور اشاره کرد و ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون کشتی کشورمان، نخستین دوره رقابت‌های جام پهلوانک‌ها در رشته فرنگی روزهای 20 تا 22 آذرماه و رقابت‌های آزاد نیز روزهای 23 تا 25 آذرماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول