اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به لطف درخشش در پیکارهای قهرمانی کشور

کشتی‌گیران قمی به اردوی تیم ملی کشتی نونهالان دعوت شدند

کشتی‌گیران قمی به لطف درخشش در پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی نونهالان کشور و کسب مدال از این رقابت‌ها به تیم ملی نونهالان دعوت شدند.

کشتی‌گیران قمی به اردوی تیم ملی کشتی نونهالان دعوت شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، کشتی‌گیران قمی که موفق به کسب مدال از رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی نونهالان کشور شدند با توجه به درخشش در این دوره از مسابقات از سوی کادر فنی تیم ملی نونهالان به تیم ملی فراخوانده شدند.

این در حالی است که رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی نونهالان کشور اوایل آذرماه با حضور چهره‌های آینده‌دار از استان‌های مختلف به میزبانی هیئت کشتی استان خوزستان در اهواز به انجام رسید و از قم 2 کشتی‌گیر به مدال‌های طلا و برنز نائل شدند.

با حضور 2 کشتی‌گیر از استان قم قرار است نخستین اردوی بسترسازی تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی نونهالان کشورمان از امروز آغاز شود، اردویی که یک هفته به طول می‌انجامد و برترین‌ها همراه با مدال‌آوران مسابقات کشتی قهرمانی نونهالان کشور در آن حضور دارند.

بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون کشتی کشورمان نخستین اردوی بسترسازی تیم کشتی فرنگی نونهالان از امروز دوشنبه هجدهم آذرماه آغاز می‌شود و تا بیست و سوم آذرماه در حالی ادامه می‌یابد که خانه کشتی شماره 2 تهران میزبان ملی‌پوشان دعوت شده، خواهد بود.

در حالی که از هیئت کشتی استان قم نیز 2 کشتی‌گیر و یک مربی در این اردو حضور دارند، کشتی‌گیران دعوت‌شده در اوزان 32، 35، 38، 42، 47، 53، 59 و 66 کیلوگرم زیر نظر محسن سوریان و دیگر همکارانش در کادر فنی تمرین خواهند کرد.

کشتی‌گیران قمی دعوت‌شده به اردوی بسترسازی تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی نونهالان کشورمان مهدی قربانی‌صمد و ابوالفضل زینتی رفاه هستند که در اوزان 32 و 53 کیلوگرم در این اردو حضور می‌یابند تا مدارج ترقی در این رشته ورزشی را بعد از کسب مدال از رقابت‌های قهرمانی کشور طی کنند.

مهدی قربانی‌صمد یکی از 2 کشتی‌گیر قمی دعوت‌شده به این اردو است که در وزن 32 کیلوگرم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی نونهالان کشور موفق به کسب مدال برنز شده است و در اردوی تیم ملی باید با رقبایی همچون میلاد رضا‌نژاد از خوزستان، امیرحسین کریمی از مازندران و فرامرز ویسی از کرمانشاه رقابت کند.

همچنین دیگر فرنگی‌کار قمی حاضر در این اردو ابوالفضل زینتی‌رفاه دارنده مقام قهرمانی و نشان طلای مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی نونهالان کشور است که در وزن 53 کیلوگرم با حریفانی همچون علی ناقوسی و سید علی حسینی از خوزستان و امیرحسین کاووسی از مازندران تمرین خواهد کرد.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول