اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران خبر داد

برگزاری یادواره 300 شهید فرهنگی مازندران در چالوس

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: یادواره 300 شهید فرهنگی مازندران 9 دی ماه سال‌جاری در شهرستان چالوس برگزاری می‌شود.

برگزاری یادواره 300 شهید فرهنگی مازندران در چالوس

محمدعلی امیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری اظهار داشت: در راستای ارج نهادن به مقام والای شهیدان و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنها، یادواره شهدای فرهنگی مازندران با حضور تمام  خانواده این شهدا در چالوس برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر لزوم الگوبرداری معلمان از اسوه‌های ایثار، تصریح کرد: با اهتمام مسئولان استانی و شهرستانی، دوشنبه نهم دی ماه 92، شهرستان چالوس مملو از ارادتمندان آستان شهدا می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران بیان داشت: ماموریت معلمان در آموزش و پرورش، انسان‌سازی است و از این رو معلمان به عنوان شخصیت‌هایی شاخص، الگو و قابل اعتماد در جامعه پذیرفته شده‌اند.

وی با پراهمیت خواندن نقش فرهنگیان در هشت سال دفاع مقدس، گفت: شهدای فرهنگی نمونه کامل و الگوی عملی در تقویت انقلاب اسلامی هستند.

امیری تجربه مدیران را بزرگ‌ترین سرمایه دستگاه تعلیم و تربیت خواند و افزود: مدیران و روسای ادارات، افزون بر نظارت بر اجرای امور باید در جایگاه استادی برای کارکنان و مدیران مدارس، نقش‌آفرینی کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با بیان اهمیت این یادواره و تاکید بر مشارکت همه دستگاه‌ها در این امر تصریح کرد: باید اطلاع‌رسانی و تبلیغات در سطح مناسبی انجام گیرد و از ظرفیت صدا و سیما و دیگر رسانه‌ها در این زمینه استفاده کرد.

انتهای پیام/2296/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول