اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ماکو:

دشمنان اسلام به دنبال ترویج شبهات هستند

امام جمعه ماکو گفت: دشمنان ترویج دادن شبهات و شهوات را در کشورهای اسلامی دنبال می‌کنند.

دشمنان اسلام به دنبال ترویج شبهات هستند

حجت‌الاسلام ایوب رنجبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: دشمنان دین مبین اسلام به ویژه وهابیون به دنبال شبهه افکنی و مطرح کردن سوالات بی‌اساس و نکات ابهام آمیز هستند، تا به این ترتیب عقاید و باورهای مسلمانان و مومنان واقعی را سست کنند.

وی با تاکید بر اینکه رسانه‌های جمعی باید نسبت به این قبیل حرکات دشمنان اسلام هوشیار بوده و به روشنگری دست بزنند، ادامه داد: نه‌تنها صاحبان رسانه‌های مکتوب بلکه افراد فعال در فضای مجازی و اینترنتی باید در این زمینه احساس مسئولیت کرده و از طریق انتشار ترفندهای دشمنان اسلام جوانان را هوشیار کنند.

رنجبری با تاکید بر اینکه هفته پژوهش را پیش رو داریم، بیان داشت: هم اکنون جوانان ایران اسلامی به دلیل انجام پژوهش در حوزه علوم تجربی و سخت‌افزاری توفیق‌های فراوانی را به دست آورده‌اند ولی حوزه علوم انسانی و علوم نظری نباید مورد غفلت قرار گیرد زیرا پایه و اساس جوامع انسانی بر این مبانی استوار است.

امام جمعه ماکو با اشاره به ضرورت نهادینه‌سازی فرهنگ سبک زندگی اسلامی خاطرنشان کرد: فاصله گرفتن از مصادیق سبک اسلامی برای مسلمانان شایسته نیست، بنابراین باید پیرامون مولفه‌ها و نمادهای مسلمان نمونه تحقیق و مطالعه کرده و این قبیل فاکتورها را در زندگی خود ایجاد کنیم.

رنجبری با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری مسلمانان را به داشتن سبک زندگی اسلامی ترغیب کرده‌اند، بیان داشت: با توجه به اینکه ایشان این موضوع را سرفصل رهنمودها و بیانات‌شان قرار داده‌اند، باید ملت اهمیت مساله و لزوم پرداختن به آن را متوجه شوند و در این راستا گام‌های بلندی بردارند.

انتهای پیام/61002/ت20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول