اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قاسمپور:

دیگر هیچ تضمینی برای صعود نفت آبادان نخواهم داد

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: با این وضعیت پیش آمده اگر پول هم به باشگاه تزریق شود، دیگر هیچ تضمینی برای صعود نخواهم داد.

دیگر هیچ تضمینی برای صعود نفت آبادان نخواهم داد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، ابراهیم قاسمپور عصر امروز پس دیدار تیمش در مقابل الوند همدان که با پیروزی طلایی پوشان آبادانی همراه بود در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی بسیار خوب و نفس‌گیری بود و موفق شدیم با همتی که بازیکنان به خرج دادند به این پیروزی دست یابیم.

وی ادامه داد: مسئولان اگر هم به کمک صنعت بشتابند باز هم دیر است، زیرا شخصیت ما زیر سوال رفته است.

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان اظهار کرد: فکر می‌کنم مسئولان خواب باشند که این تیم و مشکلات صنعت نفت را نمی‌بینند، ما پنج ماه است که اثری از هیئت مدیره نمی‌بینیم، در این مدت فقط با مدیر عامل باشگاه در ارتباط هستم.

قاسمپور افزود: تیمی موفق است که یک تیم قوی و حمایت کننده پشت تیم اصلی خود داشته باشد که متاسفانه صنعت نفت از این قاعده خارج است.

کاپیتان سال‌های دور صنعت نفت آبادان تاکید کرد: باشگاه صنعت نفت به لحاظ مالی صفر هم نیست بلکه زیر صفر است، با این وضعیت پیش آمده پول هم به باشگاه تزریق شود من دیگر هیچ تضمینی برای صعود نخواهم داد.

وی ابراز داشت: شخصیت ما را به زیر سوال برده‌اند، برای اعزام تیم به مسابقات باید دست به دامن هر کسی شوم تا پولی قرض کنیم، اگر صنعت نفت برای شما اهمیت ندارد لااقل برای مردم آبادان قدم مثبتی بردارید.

قاسمپور اظهار کرد: اینجا آبادان است، شهری که باید با وضو وارد آن شد، شهری که خون بهای جوانان ما است، چرا به آن کمترین توجه را ندارید.

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان اضافه کرد: ما به خوبی متوجه هستیم چه اتفاقی در حال رخ دادن است، نفت تهران تنها چهار سال است که تیم داری می‌کند و ما 40 سال سابقه و قدمت داریم و این شهر به پا خواسته از نفت است، حال کدام مهم‌تر است؟؟

وی ادامه داد: از هواداران خواهش می‌کنم کمی به حقایق این تیم توجه کنند و اگر در آینده نتیجه نگرفتیم به ما فحاشی نکنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اگر نمی‌خواهید کمک کنید ما نیز منتظر می‌نشینیم و می‌بینیم که دود آن به چشم چه کسانی خواهد رفت.

انتهای پیام/72013/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول